Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Har veldig lyst til å dra i klatreveggen (det er snakk om å klatre veeeeldig høyt), og er 20 uker på vei. Burde jeg droppe det? Skal sies at jeg velger å droppe snowboard/slalom fordi jeg er gravid. Men er så usikker på om klatring blir sett på som farlig for gravide??
Snøfnugg75 Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Tja, det kjem jo an på. Inne eller ute? Det er jo fall evt steinsprang som er det farlegaste. Innandørs, kontrollert klatring med topptau burde vel vere greit. Så kjem det jo an på ferdigheitene dine
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Når magen blir for stor til at selen sitter godt over hoftene er det vel på tide å gi seg... Selv klatret jeg til ca uke 28, resten av svangerskapet var jeg med, men holdt meg (stort sett) på bakken.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Når du er sikret går det nok greit. Men kroppens tyngdepunkt forandres når magen vokser og den kommer i veien. Jeg hadde latt være, finnes andre mulighet for trening som er definitiv ufarlige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå