Gå til innhold

satudiehjelp!! anyone??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har barne-og ungdomsarbeiderfaget,men vil bygge videre på dette. Gjerne pedagogikk. Noe innen barnevernet eller skole,barnehage!

Noen som kan hjelpe?? Hva bør jeg velge?? Noen tips til nettbaserte studie??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta gen studiekompetanse først, så: førskolelærer, lærer eller sosionom f eks

Skrevet

takk for svar:))

har helse og sosialfag og.

men hva er studiekompetanse? hva inneholder det?

Skrevet

Studiekompetanse er det grunnlaget du trenger for å kunne studere på høyskole\universitet.

Alle som har fullført vgs har studiekompetanse. Men siden du tok yrkesrettet utdanning så må du ha allmen påbygging. Eller du kan gå under 23\5 regelen.

Skrevet

Tusen takk for god hjelp:))

studiekompetanse har jeg nok da,for vgs har jeg tatt med gei grunnleggende faga!!

Så da er det vel bare å søke videre på min utdanning!! =)

God helg!!

Skrevet

Ja du har vel et vitnemål liggende etter skolen vil jeg tro :) og har du et vitnemål så har du studiekompetanse. Har du bare kompetansebevis så er det verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...