Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Har en bekjent som er alvorlig kreftsyk. For ca en måned siden fikk vi beskjed om at det sto om timer, kanskje en dag eller to. Vi planla bergravelse og forberedte oss på å ta avskjed. Nå, en måned senere er det nesten som om han er i bedring? Vi skjønner ingenting, egentlig. Er dette vanlig? Er det på en måte et siste blaff? Er det noen som vet? Han har forøvrig vært syk i mange år, så det er ikke snakk om noe mirakel og en svulst som plutselig er vekk eller noe sånt...
Gjest Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 Det er vanskelig å vite hvor lenge noen har igjen å leve. Min bestefar klamret seg til livet nesten et helt år etter at legene spådde maks en uke ...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #3 Skrevet 28. januar 2011 Ja, det kan du si. Det var legene på sykehuset som mente at alt håp var ute, og det så virkelig sånn ut, også. Nå har han begynt å snakke igjen og alt. Er en 55 år gammel mann det er snakk om som har har mage/tarmkreft i mange år. HI
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Min erfaring er at før det går helt mot slutten, så kan formen bli bra igjen en liten periode for så å falle skikkelig tilbake. Håper dette ikke er tilfellet.
Gjest Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Får håpe han får litt mer tid sammen med dem han er glad i da
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Det er neo sånt jeg tenker. jeg vet jo at det går raskt mot slutten, egentlig, det føler jeg meg helt sikker på. Bare lurte på om det var vanlig? Ser for meg litt sånn "siste krampetrekninger" Forstå meg rett. Hi
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Vel, Svein "Matta" Mathisen var jo på fotballkamp på Start sist søndag, og folk trodde han var bedre. 4 dager senere var han død... Onkelen min var syk lenge, og fikk ikke gode prognoser. Men så, rett før sønnens 30-årsdag, ble han plutselig bedre, og greide være med på feiringen. En mnd senere sovnet han stille inn. Dessverre er det ofte sånn. Men det kan jo selsvagt hende at denne bedringen er reell, mirakler skjer, og folk overlever mye. Så hvem vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå