Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan hjelpe jeg er på jakt etter en lekekjøkken som har litt hylleplass, synes disse Fisher Price kjøkkene er litt små og kjedelige (pinglete),

Håper noen kan komme med noen gode tips til meg, på forhånd takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er godt fornøyd med ikea sitt. Koster litt, men kvalitet...

Skrevet

Vi kjøpte et prinsessekjøkken på Toys'r us på tilbud. Der hadde de flere fine.

-Vårt har to "tårn" opp på sidene med tak over, som et slott (hyller i tårenene),

-lyd på kokeplatene "vil du hjelpe askepott å lage frokost" (engelsk tale, men snuppa imiterer etter, dødsmorsomt!),

- luke forran, der hun putter alt tibehøret.

- det er også lett, så det er ikke vanskelig å flytte det rundt. Stabilt og stødig.

Dette kostet egentlig 699,- så man må nok opp i pris for de beste, om du ikke finner tilbud :)

Skrevet

Vi har også kea sitt lekekjøkken, og det er helt suverent. Ekstra stas er det at det er i tre, og at det er likt et ordinært ikea kjøkken, bare i miniatyr, det gjør det mer ekte for jenta. Det passer også godt inn med innredningen på kjøkkenet vårt, så hun får ha kjøkkenet sitt i enden av vårt slik at vi lager mat sammen, det blir som hennes egen avdeling i kjøkkenet.

Vi betalte 1245,- men det er det verd, med tanke på at det sannsynligvis vil holde mye lengre enn plastvariantene.

Skrevet

Har hatt Ficher i 5 år nå men skulle jeg kjøpt igjen ville jeg hatt i tre. Så jeg tror jeg snart skal bytte det ut =0) De elsker det morer seg nesten hver dag med det Håper de blir bedre enn meg lage mat haha=0)

Skrevet

Vi har ikea sitt, og er veldig fornøyd med det.

Skrevet

Anbefaller også det fra Ikea. Har hatt to i plastikk før og de var kjempedårlige. Åpnet du en hylle fulgte liksom hele "kjøkkenet" med siden det er så lett. Det fra Ikea har også tre høydeforskjeller, så det vokser med barnet og varer lengre. Vi har vårt stående i dukkestuen ;)

Skrevet

Gutten min har IKEA sitt, funker kjempebra det:) syns kanskje det er litt kjedelig i fargene, vurderer å male det!

Godt og solid!

Men det retro lekekjøkkenet til kidskraft.no (eller noe i den duren) er bare knall kult, men koster 2000kr......

Skrevet

Jeg har kjøkken kidskraft og barn elsker det. Det er et flott møblement på barnerommet. Søtt og romantisk.

Skrevet

Signerer Ikea-- det er faktisk pent også :-)

Skrevet

Har rødt Micki lekekjøkken. Kosta 599,-. Ikke verdens beste kvalitet, men helt greit og stabilt.

Skrevet

Her er det Ikea sitt, og både liten og stor er fornøyd;)

Kommer i "to deler" (egentlig maaange deler da;)), med mye hylleplass hvis du kjøper øverste delen.

Skrevet

Ikea her også; pent, praktisk og god kvalitet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...