Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Kornelius?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er såååå fint, men tror ikke jeg får med bf på det navnet:(

Spent på hva dere syns? Passer det for en voksen mann å hete Kornelius?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefint og stilig :)

Takk for tipset!

Skrevet

Jeg liker ingen av "corn"-navna :P

Cornelia, Cornelie, Cornelius osv.

Men smak og behag, velg det dere liker!

Skrevet

Bare hyggelig 08:28:)

Vi skal ikke skrive med C.. Hvis det blir jente har jeg bestemt Kornelia, det er det nydligste navnet jeg vet om:)

Skrevet

synes det er fælt,særlig cornelia.

Skrevet

Kornelia!!!!

Kornelius!!!!

Skrevet

Nei, liker ikke, litt too much

Passer kanskje på ett søtt lite barn, men på en voksen mann????????? nei, blir for pinglete og feminint.

Da var Kornelia på jente bedre.

Skrevet

Som alle andre navn, så blir det jo helt "normalt" når man blir vant til det. Tenkte ikke over navnet først, da jeg så overskriften, for min sønn går i klasse med en Kornelius. Men da jeg åpnet innlegget, innså jeg at det vel ikke er et så veldig vanlig navn nei..

Jeg liker det forresten. Men kanskje finere på et barn enn en voksen mann?

Skrevet

Tenker det jeg også, navnet er kjempe fint, men ikke så mandig på en voksen mann kanskje???

HI

Skrevet

Tenker det jeg også, navnet er kjempe fint, men ikke så mandig på en voksen mann kanskje???

HI

Skrevet

HI

Skrevet

Vet bare om en Kornelius og det er nabo"bestefar". Kjempekoselig mann. Et navn jeg absolutt kunne vurdert, bare at det blir feil å kalle opp etter bestefaren til en vennninne (hadde selv synes de var feil om noen tok min bestefar sitt navn, vi er så mye sammen at det hadde blitt dumt om hun kunne tenke seg det navnet selv)

Synes navnet er mandig jeg! Søtt til en liten gutt, stødig til en mann og koselig på en bestefar :)

Skrevet

Takk 09:19:)

Jeg har veldig lyst på navnet, men kjedelig hvis alle mener at det er lite mandig navn..

Skrevet

Likar namnet, og synes ikkje det er lite mandig. Sjølv tenkjer eg på ein gammal gubbe når eg høyrer det ;)

Eg synes bokstavane K og R gjer eit namn ganske sterkt, og synes heller namn som Linus, Leon etc er smågutenamn.

Skrevet

Jeg syns det er rart men TØFFT :)

Skrevet

tror dette er at navn som vil komme mer og mer nå. Jeg liker iallefall navnet! :)

Skrevet

Så bra at noen var enige med meg:) Spørs om sambo er, men vi har lang tid å bli enige på:)

Skrevet

Hmm... jeg syns det er litt fint og litt rart. Er på en måte glad for at mannen min ikke heter Kornelius (han har et traurig dobbeltnavn som jeg heller aldri ville gitt sønnen min).

Slenger på bordet et annet navn i samme gata:

Martinus. Det syns jeg det er litt mer tyngde bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...