solei Skrevet 28. januar 2011 #1 Skrevet 28. januar 2011 Rema 1000 har hatt ett parti i flere mnd. Tenkte å google den når jeg tilfeldig såg det var en stormberg dress med veilpris til 1200. Den får gode skussmål og jeg kjøpte en. Kostet 399 på Rema. Bruker alltid dresser til den minste bare litt over 1år. Vokser så fort ut av de. Vil ikke ha for stor heller.Flere som har kjøpt denne? Hadde skogstad fjor/år. Den var veilpris 800- på salg 500. Den har vært kanongod og helt fin enda. Utrolig greit å kjøpe ny vinterdress på salg etter jul. Er veldig spent på denne og kvaliteten.
Knøttefrøken Skrevet 28. januar 2011 #2 Skrevet 28. januar 2011 jeg har denne til min sønn på 3 og jeg er veldig fornøyd. Ikke helt vanntett, men like god som dyrere dresser jeg har prøvd. Også er den tjukk og god uten å være klumpete...
solei Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2011 Ser på nettet nå at den er på tilbud hos kidsfashion til 499. Jeg tok den med prikker. Ikke veldig pen men jeg liker dresser som er lett å se for biler. De to andre var lysegrå og nesten svart. Synes og det er best uten avtagbart for. De blir så skitten i barnehagen og da blir det så mye av og på med foret ved vask.
Knøttefrøken Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 jeg har den mørkegrå, den er i virkeligheten mellomgrå... veldig fornøyd med den fargen:-) har sett den lysegrå med sorte knær i virkeligheten og den var også veldig fin..
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Jeg kjøpte min på tema 1000 for 299,- Nå koster de 199,- Er fornøyd med den dressen jeg:)
lille je Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Dressen virket god den, og sikkert bra kvalitet, men den tørker så SEINT! Og kan ikke i trommel... Dress som ikke tørker over natta kan jeg ikke ha, så jeg kjøpte ny...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå