Gå til innhold

Spiller kroppen min meg et puss?


zomg!!

Anbefalte innlegg

Vi er i 1.pp,men jeg har utrolig mange symptomer. Ømme pupper, aldri hatt det før. Trøtt, klarer ikke sovne men er trøt. Oppblåst, murring i magen. Fortsatt 6 dager til mens dag, når kan jeg teste? Redd det kan bli en laaang uke å vente,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte å ta en test på søndag, de ligger hjemme å brenner etter å bli brukt.

Er helt hard i nedre del av magen. Har en bmi på 18,7 så er lang å tynn. Synes det fortere på meg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige runde så merket jeg på meg at jeg var gravid fra nesten 1uke før jeg skulle ha mens. Og testet positivt 3dager før forventet mens.

Jeg er også veldig tynn og syntes i grunn ikke noe bedre på meg første ukene. Men syntes nok bedre i form av at jeg var mye mer oppblåst så på ettermiddagen og kvelden hadde jeg skikkerlig mage og slet litt med å sjule den. Men ingen typisk hard gravid mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet jo ikke hvordan man føler seg når man er gravid, i dag tok jeg en test som ikke ga noe svar, kontrollstreken kom opp men iikke noe i det andre vinduet. Men er jo egentlig 6 dager igjen til mens, får teste litt ut i uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg hadde en del symptomer lenge før forventer mens sist tror ikke jeg en graviditetstest ville slått ut så tidlig på meg heller. For den som slo ut da 3 dager før forventet mens, var svak. Ei venninne hadde også masse graviditetegn og til og med hang over doskåla og spøy hver dag og hadde ikke positiv test før 3 uker etter forventet mens og legen var klar for å utrede henne for magesår:) Så vi er alle forskjellige:) jeg sitter her selv og kjenner typiske gravid stikkinger,murriger og øm nederst i magen + hodepine som jeg kun har hatt lik sist jeg var gravid:) og er over 1 uke til jeg skal ha mens og kan vel sette penger på at en test ville vært negativ nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde egentlig ikke tenkt å teste i dag, men er litt utålmodig.

Får bare sette meg ned å strikke litt til, er jo trøtt ut av en annen verden så å finne på noe er uaktuelt.

Spydd litt, men bare 1-2ganger 3 morraer.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spying kan man vel ikke innbilde seg - man kan vel ikke TENKE seg sååå gravid? Det må nok være noe på gang... :) synes 6 dager før IKM kan være for tidlig å teste, noen får jo positiv test først noen dager etter IKM.

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, jeg har veldig mange symptomer. Men jobber og med barn og vi har hatt mange barn med omgangssyke.

Men får bare roe meg ned, spise godt og ta folaten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...