Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Hva tenker du om meg som person og hvordan tror du jeg ser ut? alenemor til to barn under 3 år ikke ferdig med utdannelsen enda leier bolig røyker har få venner,men har 2 gode venner jobber og står på for at barna skal ha det bra snill og omtenksom
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 At du er ca. 22 år og fikk førstemann rett etter videregående og fikk derfor ikke begynt på utdannelsen. Du mistet mange venner fordi de levde et annet liv enn deg, men et par stk har støttet deg hele tiden. Enten har du langt blondt hår eller så har du kort mørkt hår, hehe;-) Tror du er veldig slank, eller så har du et par kilo ekstra. Ikke så god på utseendedelen nei, og kanskje ikke det andre heller:-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Jeg tenker at du ikke burde spøre om hva folk mener om deg ut av de tingene du skriver her Du vet hva du er og det er det viktigste. Du er vakker og kjærlig og snart er du nok ikke alene lenger!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Du høres ut som meg du Koser deg med barna og klarer deg utmerket godt Snart er det nok din tur til å finne den rette... og du får et kjempe fint liv fremover Slik tenker jeg ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Nå høres jeg nok tåpelig ut anonym 00.33 men jeg fikk tårer i øynene av svaret ditt. Takk for det:) HI
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2011 #6 Skrevet 28. januar 2011 Jeg tror du er ca 23 år gammel, at du har begge barna med samme mann. At han muligens etterhvert viste seg og ikke være moden for "familielivet" og dermed ikke kunne stille opp for deg og barna som du ønsket. Tipper dere har et godt forhold fremdeles? Utseende messig tror jeg at du er langt mørkt hør, grønne\ brune øyne og du har et par kilo for mye etter to fødsler men at du ser bra ut. Jeg tror også at de få vennene du har setter meget stor pris på deg. Du er lojal mot dine venner, men har ikke lett å åpne deg for "nye" mennesker. Samtidig tror jeg deg når du sier at du er snill og omtenksom, tviler ikke på at du er en god mor for barna dine:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå