Gå til innhold

Hvor mye tjener deres menn per måned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er det sant at vanlig lønn er på ca 18-19000 kr utbetalt??

Var lite synes jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har utbetalt rundt 60000,- i måneden

Skrevet

Men er det vanlig lønn da? Hva er vanlig lurer jeg på, sånn gjennomsnittlig??

Skrevet

Han har utbetalt ca 30 000, jobber my og det hender han er oppe i 40 000 og mer en og annen mnd. Jeg har 18 000 inkl barnetrygde,, pluss 5000kr i husleie for bolig jeg leier ut utenom. Selv valgt å jobbe deltid mens barna er små, derfor jeg leier ut for å sikre meg selv i framtida i aller tilfelle.

Skrevet

Tja, gjennomsnittet er vel ca 40.000 kanskje...

Denne mnd hadde han en lønn på 90.000 :D

Men dette er jo ikke vanlig lønn da. Han jobber endel overtid slik at jeg kan være hjemme med knøttet ;o)

Skrevet

Mannen her i huset har vel 21-22 000 utbetalt. Eg har ca 8500 i 50% stilling. Han har litt bedre timeløn enn meg.

Skrevet

Han 27000 kr uten overtid, jeg 19000kr på 70%.

Skrevet

Min mann har vel 23000 i fastlønn pluss endel tillegg, ligger på alt fra kun fastlønna til 33 000. Jeg har vel en typisk norsk gjennomsnittslønn, utbetalt rett under 20 000.

Skrevet

Kr 66700 i mnd. Kjekt for meg som har en mer ordinær lønn..

Skrevet

Mellom 40 og 80000 på han her, kommer an på hvor mye vi ønsker å ta ut, driver og eier firma så vi tar ut det vi trenger. Jeg tar ut slik at jeg får 6G når jeg går av med permisjon. Da skal han ta ut ekstra siden jeg får "gratis" lønn:) Men folk som har 30000 til sammen klarer seg fint også:) En tilpasser livet etter hvor mye en har og rutte med, så lenge en er fornøyd, har det ikke noe å sihva en får utbetalt syns jeg:)

Skrevet

Han har utebetalt mellom 22 000 og 23 000. Han tjener 400 000 i året, det er vel gjennomsnittslønnen i Norge det nå.

Jeg har utbetalt litt mindre enn ham, jeg tjener bittelitt mindre i år foreløpig, men med første faste jobben min så regner med det kommer seg (faktisk stiger jeg 6500 allerede fra juni pga ansienniteten min, hurra).

Skrevet

Han har ca 25 000 kr utbetalt i 100% stilling

Jeg har 15 000 kr utbetalt i 67% stilling

Skrevet

Nå er det jo slik ofte at man ofte begynner på 300 000 - 350 000 i årslønn som nyutdannet. Ofte starter man på bunn for å jobbe seg opp arbeidserfaring. SÅ utbetalt 18-19000 i måneden er ikke så lite. Og det er mye etter at man har vært student i flere år :) To slike inntekter i måneden er heller ikke så lite, og man har god råd da.

Skrevet

Jeg er enig med 7.45.

Og i tillegg må man jo ta med i betraktningen om man jobber offentlig eller privat. Det påvirker jo ofte lønnsnivået litt.

Og så er det jo uansett noe med å bruke og disponere penger etter det man har råd til. Og kanskje ikke sammenligne seg med de som har enorme mengder penger. (PS ofte er det flere av de med god råd som svarer på disse trådene enn de med dårlig råd).

Skrevet

Han har utbetalt 21.000 (etter skatt) Jobber 100% 7-15, hjemme hver ettermiddag, deilig :)

Han er 36 år, har jobbet "hele livet," og har vanlig arbeiderlønn.

Skrevet

akkurat det samme som jeg omtrent!

og utbetalt er ikke det man må se på - lønna er det viktigste i så måte. Utbetalingen har jo noe med skatteprosent å gjøre.

Skrevet

Han har utbetalt 27 000 fast, men reiser en del i jobben så de fleste måneder ligger han på mellom 35 000 og 40 000 utbetalt. Jeg har ca 20 000 utbetalt.

Skrevet

Jeg er mann, og har utbetalt ca 20 000 pr mnd. Samboeren min er langtidssykemeldt og har "bare utbeltat" 12000.

Totalt inntekt er dermend 32 000.

Av faste utgifter har vi:

Leilighet/garasje 8500

strøm: ca 1000

Bompassering: ca 500

Bil ca : 2000

div andre utgifter: 4500

totale utgifter: 16500.

Altså har vi 15500 å bruke på mat og andre ting.

Ingen av oss tjener veldig bra (og sikkert under snittet) men legger du utgiftene dine på ett likt nivå, så lever du bra.

Sjøl så føler vi at vi har god økonomi, sjøl om det kanskje ikke ser sånn ut på papiret.

Når en gang samboeren min begynner å jobbe, og kanskje øker inntekta si med 5-6000, så vil vi jo nesten leve i luksus;)

Skrevet

Gjennomsnittslønn i Norge ligger på nærmere 25 000 utbetalt (forutsatt "normale" fradrag etc.) Gj.snittlig årslønn ligger på ca 425 000 kroner for 2010 - og dermed noe høyere for 2011.

(18-19 000 er en forholdsvis liten lønning. Jeg har mer utbetalt, med bare ca 330 000 i årslønn.)

Min mann varierer endel i lønn, med alt fra ca 22000 til 35000 utbetalt pr mnd. Han ligger på 450 000 - 550 000 i årslønn, avhengig av akkordoppgjør m.m.

Skrevet

Han har utbetalt ca 28000 når det ikke er noe ekstra (reise, overtid etc).

Selv har jeg rundt 20-21000 når jeg jobber, men er for tiden arbeidsledig og har ca 12000 i mnd i dagpenger. Vi klarer oss helt greit, men skulle ønske jeg kunne bidra litt mer i felleskassa. Sånn som det er nå betaler han hele huslånet og begge studielånene.

Skrevet

Utbetalt ca 40000 i måneden, tjener omtrent dobbelt så mye som meg..

Skrevet

har vel en netto på ca 27 000 kr.

Har vært sykemeldt noen mnd nå, og får utbetalt ca 23 000. Vi merker de 4000 kr veldig bra ja :( Skal bli godt og få han ut i jobb igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...