Gå til innhold

sliter så med dårlig samvittighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt gravid på p-pillene. Har slurvet litt, og vet det er dumt, men sa ikke ifra om det til samboeren. Vi har akkurat flyttet sammen. Nå er jeg gravid. Vi er begge splittet på hva vi skal gjøre. Bør jeg fortelle han det at jeg var litt sløv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortell det. Ikke start graviditeten med en løgn, du kommer til å måtte vite sannheten resten av livet. Alle kan slurve litt, det er så fort gjort å tenke at det ikke skjer noe galt bare frdi man har glemt en pille eller to.

Skrevet

Har du lurt han med vilje eller bare glemt en pille eller to?

De fleste slurver jo litt innimellom. Bare drop det du. Det gjør ikke saken noe lettere

Skrevet

Har ikke lurt han. Men har tenk litt jaja, hvis det skjer så skjer det. Og det har han også sagt. Men trodde faktisk ikke at jeg kom til å bli gravid av så lite. Ja, vet det er dumt, men det kom faktisk som en overraskelse fordi jeg ikke har gjort noe planlagt, men kan ha glemt en pille her og en der. HI

Skrevet

Han vet at man i utgangspunktet kan bli gravid når man har sex, så det er alltids en sjanse for å bli det. Om du så bare slurvet/glemte eller faktisk lot være å ta pillene så er det hans EGET ansvar å ta forhåndsregler for at du ikke skulle bli gravid. Det å avstå fra sex er nok det lureste, men å bruke kondom kan være en start:) Ikke fortell han noe. Det verste som kan skje i så fall er at han en gang bruker det mot deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...