Gå til innhold

Hvilke uke er du i nå ?


Mamma`n til Will& Ailo

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 16 (her på bim )

Og hva tror/vet dere at dere får ?

 

Jeg tror jeg får jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i uke 18..begynner på uke 19 på lørdag:) på formen tror jeg det er jente da jeg har en av hver fra før, men føler at det er gutt!! Får vite det på onsdag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+6 og vi fikk vite at vi får en jente på ordinær UL som var på mandag denne uken :). Termn ble dyttet fra juni til juli da men den som venter på noe godt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+1 i dag. Har ikke vært på UL ennå så vet ikke kjønn, men jeg tror at jeg får gutt, har en veldig sterk følelse av det. Kanskje fordi vi har en gutt fra før, så jeg klarer liksom ikke å se for meg noe annet enn det, det er liksom det vi får.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+3 etter egne beregninger. Men har ennå ikke vært på ordinær UL, så det kan vel endres litt.

 

Har en følelse av at det er en gutt som har flyttet inn i magen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm...jeg sa nok feil her....for idag er jeg 19+0 ;) går litt i surr på disse tellemetodene ;) Særlig etter at termin ble flyttet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å svare på kjønn.. :)

 

Jeg har ingen følelse på kjønn, overhodet.. men har en svært plagsom underliggende tanke om tvillinger.. Men det er nok mest fordi folk har spurt meg om jeg tror det kan være to fordi magen er så svær så da begynner man jo automatisk å tenke "hmm...kan det være to...?" Og magefølelsen svarer ja, men fornuften sier nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18+1 i dag.

Jeg har en følelse av at det blir jente, men samboer tror gutt. Har ikke vært på UL enda. Skal ikke før jeg er 19+5. Synes det er seint jeg. Dagene går så sakte. Har dere vært til jordmor? Har ikke fått time før i slutten av mars jeg. Altså da er jeg rundt 26 uker på veg. Kunne gjerne tenkt meg en prat med jordmor nå jeg. Men men, må vel bare smøre meg med tålmodighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 17+0 eller 16+5 (fikk ny estimert termin på UL uke 12 der jeg ble satt frem to dager). Jeg tror jeg får en gutt denne gangen, men det gjorde jeg sist også og da ble det jente, så det blir spennende dersom vi får vite det på UL i uke 18.

 

Jeg har bestilt time hos jordmor og fikk heller ikke time før langt uti mars... Skulle ønske det var tidligere, om enn bare for å høre hjertelyd:)

 

Ellers bruker jeg ledige stunder nå til å finne ut om jeg kjenner noen bevegelser fra det lille mirakelet, men er jammen ikke sikker på om jeg har kjent noe ennå. Har dere andre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+0 og har ikke kjent noen bevegelser enda. Tror noen ganger jeg kan kjenne noe, men det har vært høyere opp på magen og slik jeg har forstått det så ligger fosteret langt nede på magen.

Har ikke noen følelse på kjønn i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+2 idag :) Har iiingen følelse på hvilket kjønn det er! Pappan er sååå sikker på at det er jente, så jeg sier gutt^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er 14+0 i dag:P så her går det unna ^^ heheh neida når det gjelder kjønn har jeg ikke peiling:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16+0 og vet ikke hva det er ...har to gutter fra før så jeg er sikker på at det blir en gutt til...bare en følelse. Skal prøve å ikke finne ut hvilket kjønn det er...men kjenner at jeg er veldig nysgjerrig så spørs om jeg klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+5 idag :) Skal til ordinær UL når jeg er 19+1, så litt over en uke igjen å vente. :) Har ingen formening om hva vi får, men flere som sier jente :) Skal ikke vite det på ul heller, så vi får vente og se i juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 17+5 :) den ene dagen føler jeg jente, den andre dagen føler jeg gutt :P så får vente og se... skal på ordinær UL om 6 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg er også 16+0 i dag og har 2 gutter fra før. :) Jeg også har en veldig sterk følelse for enda en gutt, og regner med at jeg skal bo i et galehus styrt av testosteron i 18 år til :P Hadde håpet jeg skulle kjenne tegn til liv nå. Kvalmen gav seg forrige uke, og da kom nervøsiteten. Jeg mistet i høst når jeg va 13 uker på vei, og kjenner nå at jeg er redd det skal skje igjen. Mine 2 første kom tett etter hverandre og med nummer 2 kjente jeg liv rundt uke 16, så jeg venter i spenning. ;) Hadde vært fint om det ble en jente da, bare for å jevne ut hormonene i huset litt, men det er ikke så nøye, for jeg stortrives med gutta mine og kan vanskelig forestille meg at det finne bedre barn enn mine små galninger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er 16+0 i dag i følge BIM, skal ikke på UL før 20+1 og syns det er alt for lenge til :( Har diskutert med sambo om vi skal gå til privat, så får se hva vi gjør. Har en stor guttefølelse, men er førstegangs, så har ingenting å sammenlikne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i min 16.uke (her på BIM). Tror jeg får gutt, var hos jm igår og hørte hjertelyden for første gang. Helt fantastisk å høre at d er liv der inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...