Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Hei:) Mannen min har akkurat kjøpt ps3 for noen gavekort han fikk til jul, og har foreløbig bare ett spill. Jeg er litt fan av sånne spill a la Mario, altså en fyr eller no som skal rundt og gjøre ting/samle ting for å komme til forskjellige verdener. Noen som har forslag til sånne spill for ps3? Jeg er litt på play.com og kikker.. Men klarer ikke finne noe i vrimmelen av spill:P Hvilken kategori snakker vi om f.eks.? Action & dventure? Hehe, helt blank, jeg. Håper noen kan hjelpe meg!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 her i huset spilles det lego spill. Lego batman, Lego indiana jones osv. Kjempegøyale spill for barn og damer hehe
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Hehe, tusen takk. Ja, er jo barnespill jeg er ute etter. Snille spill for barn og damer ;P
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Typiske spill som er litt artig er: Playstationmove.. Jeg liker: Little Big Planet - samle klistremerker og reise til forskjellige verdener, snilt og uskyldig. Sonic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå