Gå til innhold

Fortjener en kommentar kanskje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.barnimagen.com/forum/thread/142786804

Her er en kar som ikke har skjønt helt poenget med nettforum og bare vil ha positive kommentarer, og som nok ikke helt har skjønt at å legge inn et slikt spørsmål på et forum med hovedsakelig kvinner neppe var en genistrek...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han var flott. Her svarer jeg angående rettighetene til han og dama ang. ev. adopsjon eller abort (som var tema og det han skrev om i første innlegget), så svarer han med å skjelle meg og de andre (som var litt mer frekke i svaret). Er du på et nettforum så må du faktisk tåle å høre andres meninger....det er hele poenget....

Spiller ingen rolle hvordan dette har skjedd eller hvem personene er, rettighetene ved abort og adopsjon er like for alle.

Skrevet

Leste denne tråden for en stund siden, og det er jo helt utrolig at det er mulig å være så egosentrisk som denne mannen er!

Han tenker jo overhodet ikke på den stakkars jenta som han har hatt et seksuelt forhold til (aner ikke om hun kansje har lagt litt mer i det eller ikke.. ) og at dette er et valg hun må leve med resten av livet..

Helt utrolig hva noen menn kan tillate seg!!

Dessuten skjønner jeg ikke helt hva slags svar han er ute etter, for såvidt jeg kan se får ha gode svar hele veien, men han klarer jo ikke godta at ike alle er helt enige med han hele tiden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...