Gå til innhold

Inspirert:)Hva er vanlig "program" for en bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren skal snart feire 5-års dag,og dette blir første barnebesøket vi har:)

Men hvordan ligge opp dagen??Hva gjør man og når gjør man det?

:-)

Skal forøvrig ha det en mandag ettermiddag,da det passer best;)

Ligger den her også,siden det er mer fart her:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle kan jo gjøre det på sin måte men slik pleier vi å gjøre det.

Først kommer alle barna og da pleier alle å legge gavene på et gavebord. Så er det frilek til jeg har tilbredt varm mat. Så spiser de og etter det pleier de å sette seg i en ring med flasketuten peker på, og den flasken peker på gir sin gave.

Når de er ferdig med det er det frilek en stund, mens jeg forebreder kake, boller, gele, muffins..ja litt forskjellig. Så spiser barna til de ikke orker mer, og på slutten har vi fisking av godteriposer.

Jeg prøvde en gang å endre på dette programmet, men da ble det sure miner..hehe.. ungene her er vant med at slik er det i alle bursdager og slik vil de ha det :)

Men nå begynner barnet mitt på skolen til høsten så da blir det kanskje litt endringer alikevel.

Skrevet

Ikke lenge siden vi hadde 5 års bursdag.

Barna kom å vi la først gavene på et gavebord til alle hadde kommet, så var det flasketuten peker på ved åpning av gavene.

Spiste pølser. Så hadde vi "pakke leken" sender en gave rundt til musikk, den som har gaven når musikken stopper pakker av et papir.

Osv...

Så hadde vi kaker og bursdagssang, frilek og "halen på grisen" tilslutt var det skattejakt for å finne godteposen.

Vi var 3 voksne på 10 barn, skulle gjerne vært en til!!

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...