Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Jeg tenkte på at jeg skulle gjøre det, men har foreløbi ombestemt meg. Fått så mange advarsler fra både tattovører og andre folk.. tenk så flaut når barnet blir stor og man har tattovert navnet deres så alle kan se...de fleste jeg har sett har en stor tattovering på armen hvor alle kan se den. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 har flere venninner som har gjort det, men synes det er litt teit...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Jeg kunne ikke brydd meg minde om hva folk mener om dette. Jeg har tatovert navnet til mitt eneste barn, på en plass som fint kan gjemmes, bortsett fra når jeg går i bikini. Datteren min synes det er kult, og jeg angrer ikke et sekund. Jeg tok den når hun var 1 år gammel
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 har tatovert navnet til alle barna mine jeg også, er ikke så veldig synlig, men med håret oppsatt og singlet så ser man det..faktisk ganske pent om jeg må si det selv, men er bare fornavna da, ikke dobbeltnaavn..!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Jeg synes det er en harry motesak oppstått fra diverse kjendiser. Tenker litt white trash...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har initialene hennes skrevet i et ambigram (har tegnet det selv). Eneste minuset er at hun må gifte seg med en som har etternavn på L, eller beholde sitt eget etternavn hvis hun gifter seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå