Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Hun har gitt barna sine de flotte, stødige navnene Erik, Frøya og Hilda. Og har nå fått sitt fjerde barn, Celine Felicia. Må si jeg ble litt overrasket..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Det første jeg tenker er: Nytt barn med ny far. Stemmer det?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 "Hva så?" Det var min mening om saken.. Det er lov å uttrykke sin mening i dette landet.. Ja, det er med ny far
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Alle de tre andre barna har dobbeltnavn også, engelske. Så ikke så mye kræsj hvis du hadde visst litt bakgrunnen!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Trudes 3 barn har alle to navn hver, men bruker bare det første. Samme med den nye babyen, Celine FELICIA. Hva er så "ustødig" med Celine, da? For det er det hun blir kalt i hverdagen. Ingen av de andre barna bruker dobbeltnavnet sitt i hverdagen. Hvordan jeg vet det? Kunde, eller katten min er pasient hos Trude...og hun prater myyye om barna sine!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Var vel ikke dobbeltnavn kontra enkeltnavn jeg reagerte på her... Jeg mener det er en viss forskjell på navnene Celine og Frøya når det kommer til stil, og ser at de inne på navnedebatten er enige med meg. HI
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 ja helt enig med hi! det er genre-kræsj de luxe!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #9 Skrevet 27. januar 2011 Må søsken ha "lik stil" på navnene? De skal vel vokse opp og bli selvstendige mennesker? Gjør vel ikke noe om en heter Frøya, en annen Hilde og så Celine?????
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #10 Skrevet 27. januar 2011 Den nye mannen er en rik business mann.. må jo ha ett "flott" navn til barnet da kan du skjønne. De andre fikk hun når hun bodde utenlands og da måtte de være norske og staute.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #11 Skrevet 27. januar 2011 Må søsken ha så like navn? Så kjedelig da.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #12 Skrevet 27. januar 2011 22:50, Hallo? Skjønner du virkelig ikke at det ikke handler om at søsken skal ha lik stil på navnene, men at vi mennesker ofte foretrekker noe fremfor noe annet? De tre eldste barna har navn av nordisk opprinnelse, og da tror man gjerne at det neste barnet vil få et lignende navn, men så dukker det opp et internasjonalt og pompøst navn som Celina.. Da kan man bli overrasket.. Skjønner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå