Gå til innhold

Hva er det frekkeste du har opplevd i en butikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingenting å klage på her i landet, men var på Hard Rock Cafè Shop i Praha, hun som sto ikassa overså oss glatt da vi skulle betale, og himla med øynene da hun måtte dra seg bort fra samtalen med kameraten og ta imot penger.

Skrevet

Skulle handle en spesifik ting i ei sportsforretning.. Fant det jeg skulle ha og stilte men forran kassa..

Den ansatte sto hele tiden bak disken og snakket i mob med ei venninne.. Blandt annet at de skulle drikke den kvelden etc...

Hun sto og snakket i tlf i 10-15 min uten å gidde å ta imot penger fra meg... Etter 10-15 min gadd jeg ikke stå der lenger, så da gikk jeg! Ble ikke no salg på henne den dagen nei

Skrevet

min er ikke fra en butikk, men en selger på gata. Han ville ha meg til å bli røde kors fadder av et eller annet slag. Jeg var ikke så gira på det, for økonomien var litt trang på det tidspunktet, og selgeren presterer å kikke på posene jeg har i hånden og kommenterer at det stod visst ikke såå dårlig til :-(

Jeg ble så paff at jeg fikk meg ikke til å forklare at det var bursdagsgave til min nevø, og endte opp med å bli fadder:-(

Skrevet

I går på Lindex skulle jeg handle en vare som var på 70 %.

Ho i kassa gav meg bare 50 %, så jeg kommenterte dette høflig til henne.

så ble hun drit sur, og tok opp en tjuekroning fra kassa og gav meg og sa; "sånn, da blir det ca riktig"

Så kunne jeg ikke dy meg og sa, "om du skal gi meg CA riktig tilbake, får du hverfall gi meg MER enn det jeg skulle hatt... ikke mindre....?" (fortsatt høflig)

HUN; "ja, ja, det er jo bare et par kroner!"

MEG; " ja men det er MINE kroner"

Så ble hun dritsur, tok tjuekroningen ut av hånda mi, og fram med kalkulaturen, mens hun banna og steika................ Så gav hun meg de 14 kronene jeg skulle ha ;)

Når jeg sa tusen takk, og ha en fin dag, svarte hun meg ikke =)

Skrevet

jeg var på en klesbutikk i Ålesund for et par år siden... De hadde et stort bord med jeans på salg. Uansett hvilken bunke jeg leita i, så fant jeg bare str. small...

Jenta som jobba der kom å spurte om jeg trengte noe hjelp. Da spurte jeg om det bare var bukser i small på tilbudsbordet.

Da mååålte hun meg opp og ned med blikket et par ganger, for så å svare: "Vi har dem ikke i LARGE iallefall"

grrrrr....drittkjerring!

Skrevet

Hadde kjøpt en tripp trapp stol til guttungen, kom hjem og satt den sammen så vippet den som en gyngestol. Min far var på besøk og prøvde å skru den sammen, og min mann hadde seg en runde... Samme resultat.

Jeg ringte butikken og sa i fra, hun fikk nr. på stolen og sa hun skulle ringe når de hadde snakket med stokke. Det gikk noen uker før de ringte og la en beskjed på svareren om at delen var kommet og jeg kunne komme med stolen. Jeg forstod ikke helt dette med delen, så jeg ringte butikken og spurte. Hun jeg pratet med forstod ikke helt hun heller, så jeg spurte om de hadde fått inn nye stoler - joda, men ikke i den fargen jeg skulle ha. Hun ringte sjefen sin og kunne fortelle at jeg bare kunne komme, fordi det var en del som de mente var feil.

Vi tok turen, leverte fra oss stolen, og skulle hente den litt siden. Da vi kom tilbake hentet de stolen- sååå fornøyd fordi de hadde tatt en ny stol og satt sammen sa de. Denne vippet like mye, og jeg fortalte at jeg hadde fått beskjed om at det ikke var kommet nye stoler i vår farge... Dama ble litt flau, tenkte seg om og smilte brett før hun sa: Dere kan få demo stolen for den vipper jo ikke!

Hehe, nei den gjorde ikke det men var full i riper og skitt...

Skrevet

ei som spurte hvordan det går med barnet(vært litt diverse ting...) jeg svarer rt det er tøft, men går bedre nå...så sier a"jaja hvorfor skal dere ha det så mye enklere enn oss liksom??! "

For en bitch...jeg kjenner a ikke...men moren min vet hvem hun er...fy søren så sint jeg ble..nesten om hun godta seg over at ungen ikke hadde det bra, ble nesten på gråten jeg;(

Skrevet

23.20: Opplevde du dette i en butikk??

Skrevet

ja i en butikk, i kassa, så andre kunne høre.........:( hun hadde tydeigvis hørt det fra noen også skulle hun spørre meg åssen det gikk...var å kjøpte bleier til barnet...

Skrevet

huff skikkelig bitch hun altså...

Skrevet

Jeg hadde en ubehgalig opplevelse på apoteket. Jeg skulle ha en medisin mot noe jeg virkelig ikke liker å snakke med andre om. Jeg vurderte sterkt å bare la vær og hente medisinen, men tenkte at de på apoteket er jo profesjonelle.

Da jeg hentet medisinen, å klarte å oppføre meg som om jeg ikke brydde meg om hva jeg skulle hente, sier damen akkurat i det jeg har snudd meg for å gå: "Håper den virker da!" Mens hun småler (skikkelig frekk latter). Jeg følte meg så såret, å var helt på gråten når jeg gikk ut.

Skrevet

Overhørte en samtale mellom ansatt og kunde på H&M.

Kunden lurte på størrelser, skulle ha XL - den ansatte lo litt mens hun sa, nei SÅ store størrelser har vi ikke her..

Kunden ble litt paff så det ut som, skulle til å si noe men bet det i seg og forlot butikken.

Selv handler jeg ikke der lenger, kanskje ikke så rart siden XL som regel er akkurat for lite til meg. Men jeg kan service, og det var definitivt ikke i nærheten. Det er nok for meg til å velge å handle andre steder..

Skrevet

Jeg kommer ikke på noen egne opplevelse i farten, men dytter tråden:

*dytt*

Skrevet

Akkurat den har jeg også vært ute for. En fra røde kors, som ville han penger. Jeg avviste på en høflig måte, men fikk til svar at han kunne se at jeg hadde endel bæreposer med meg. Måtte jo ha litt penger da....

Blei så paff da jeg gikk videre, og deretter sint. Makan til frekkhet:-(

Skrevet

Må være et triks de blir opplært i å ta....Skal appellere til folks dårlige samvittighet antageligvis.

Dustete av dem å faktisk følge dette da....

Skrevet

Jeg opplevde noe som jeg følte var veldig ydmykende på en klesbutikk. Jeg har som vane av å gå rett til de ansatte og spørre hvor høyt de går i størrelse før jeg begynner å lete for som oftest har de ikke min størrelse.

I dette tilfelle så gikk jeg bort å spurte hvilke størrelser som var størst i butikken og fikk til svar: Ikke noe som passer deg ihvertfall (så studerte hun meg fra topp til tå og sendte meg et blikk jeg aldri vil glemme).

Utrolig hvordan en person kan ødelegge en hel dag og ikke minst irritere meg flere år senere.

Skrevet

Et kvinnfolk på cubus i Bergen et sted beskyldte meg for å stjele. Hun hadde en skikkelig drittholdning og kalte meg "lille venn".Jeg var 33. Riktignok pep alarmen, men det var fordi nevnte butikk hadde glemt å fjerne alarmen på det jeg hadde kjøpt. Men noen beklagelse fikk jeg aldri. Den dag i dag er jeg av og til innom butikken og ser denne hurpa. Hun jobber på parfymeavdelingen (håper noen forstår hvem jeg mener,hehe) og jeg går selvsagt ikke bort til henne. Men hun glor veldig på meg, kaster med håret og måler meg opp og ned. Fysj.

Skrevet

Fy søren, 11.06, det var sinnsykt frekt! Du burde ha klaget på henne, sånt går bare ikke an!

Skrevet

Hahaha, det er et eller annet med folk som jobber på parfymeavdelinger som gjør at de ofte tror de er så mye bedre enn andre.

Jeg har også vært med på å bli målt opp og ned av en slik, og jeg har jobbet sammen med en som fortalte meg at jeg først skulle sjekke hvilke sko kunden hadde, så sjekke klokken de hadde - for så å bestemme hvilken service de skulle få.

Unnskyld meg, du jobber i butikk - verden stopper ikke dersom du ikke er på jobb..

Skrevet

På barnashus.

To ansatte står å diskuterer flasker med en kunde, mens vi etterhvert ble kanskje 15mennesker i kø for å få betale.

- Etter kanskje 5min går bort og spør høflig om en av de kunne ekspedere i kassa. Dama blir drit sur og glefser at "jeg vil jo høre på hva som blir sagt her!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...