Gå til innhold

Svak strek på graviditetstesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det fortsatt kan være 4 dager igjen til jeg skal ha mensen.Men,jeg bare måtte kjøpe en test.Greier ikke la være,for jeg lurer alltfor mye.Vi driver og prøver på nr to.

Tok en test i går kveld,og da kom det opp en veldig svak strek som skal være pluss strek.Jeg kunne se den,som veldig svak.Tok en ny på morran i dag,og den var like svak.Har hatt mensensmerter et par dager nå,med mest vondt,sliten bak i ryggen på en måte.Bare venter på at mensen kommer.Men,jeg veit ikke hva den streken betyr.Det er vell bare å vente å se om mensen kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har testa svakt positivt alle de 4 gangene jeg har vært gravid. Positiv test er positiv test sa legen sist...

Skrevet

Er det ikke sånn med disse testene da, at en strek er en strek?!

Jeg fikk iallefall en veldig, veldig svak strek nå sist. Den var så svak at jeg overbeviste meg selv om at jeg bare inbilte meg den! :)

Men da symptomene meldte seg en ukes tid senere, tok jeg en ny. Da var ikke streken svak lenger gitt! :)

Skrevet

En strek er en strek.. :)

gratulerer! :)

Skrevet

Svak positiv var positiv for meg. Kjøpte en clear blue digital for å få det svart på hvitt på IKM: "Gravid!" Så tror du kan glede deg.. :o)

Har forresten også gått og kjent på smerter og trodd mensen var rett rundt hjørnet når jeg har vært gravid -men så har testen blitt positiv i stedet.

Skrevet

Jeg hadde også svaaaak strek men det var på billig strimmel og den tok jeg når jeg var 3+3 pga mensenmurringer jeg ikke pleier å ha så lang tid før mensen :) Spennenende tid den prøvingen og testingen, skuffelsen blir så stor også når den stygge tante rød kommer :-/ Håper det er en spire i magen din <3 Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...