Gå til innhold

37,6 i feber i kveld. Barnehage i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen meninger? Har hatt feber rundt 38 hver kveld i det siste. Men ikke om dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge den ligger på 37-tallet ansees det vel ikke som feber?

Skrevet

37,6 sees ikke på som feber hos barn på kveldstid..

Er allmenntilstanden bra, så kan barnet dra i barnehagen i morgen

Skrevet

Så lenge allmentilstanden er bra og barnet orker en dag aktiv dag i bhg, så er det bare å sende :o)

Skrevet

Da har jo ikke barnet feber!!! Så hvorfor ikke?

Skrevet

Hun er kvikk,men snottete,og klager litt på det.. HI

Skrevet

Det hadde jeg aldri kallt feber verken morgen eller kveld,Du slipper nok ikke jobben i morgen;)

Skrevet

Ville ikkje sendt barnet i barnehagen. Det kan vere eit forvarsel at no kjem sykja. La kroppen få ro til og bearbeide det som gjer att det blir feber.

Skrevet

37,6 regnes ikke som feber, så se heller på barnets almenntilstand i morra, mye kan hjelpe med en god natts søvn:) mulig barnet er i fyr og flamme i morra og trennger bhg...

Skrevet

Ikke feber før det er 38 målt 2 ganger med 3 timers mellomrom.

Skrevet

Her hadde det blitt hjemmedag! Så får andre mene hva de vil.

Når man ligger mellom 37 og 38 vet jeg selv hvordan formen min er ihvertfall, og da tvinger jeg jammen ikke barna til å gå i barnehagen om de ikke føler bra.

Fastlegen min sier at man er ikke direkte syk med denne tempen, men heller ikke helt frisk.

Skrevet

Hvis lillegutt skulle blitt hjemme med den tempraturen kunne han blitt hjemme resten av livet.

Jeg derimot har veldig lav temp og føler meg febersyk ved 37.0, så vi er alle forskjellige.

Men, det er felles for alle feber ved 38.0 grader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...