Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #26 Skrevet 29. januar 2011 08:07: når gubben maser og maser og aldri tar et nei for et nei, da blir det til at sex med ham blir en plikt og oppgave på lik linje som husarbeid ja, dessverre! Og det kan da ikke komme som et sjokk for et opplyst menneske at sex for veldig mange faktisk er et overskuddsfenomen. Man kan synes det er rart eller dumt, men det er fakta, og noe man bør forholde seg til om man vil vedlikeholde et godt sexliv. Noe som er BEGGES ansvar.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #27 Skrevet 29. januar 2011 Plages også med masete/klengete mann. Han klager alltid over for lite sex, at sexen ikke er spennende nok osv. Hvis jeg er opptatt med noe, kommer han alltid å vil klemme og susse. Om natta driver han å legger seg helt inntil meg mens jeg sover. Samme om morgenen når jeg enda ikke er helt våken, enda han vet jeg bare blir irritert av det. Greier ikke å få han til å forstå at jeg trenger litt avstand og tid for meg selv.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #28 Skrevet 29. januar 2011 Hva med å innføre et system der han blir straffet for masing og informere han om hva konsekvensen er? La oss for eksempel si at masing straffes med to uker uten sex. Maser han mer utvides det med nye to uker osv.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #29 Skrevet 29. januar 2011 01.39: for mange så er det jo ikke sånn som du opplever det da. For mange vil mer "hjelp" til husarbeid og mindre mas faktisk føre til mer overskudd og potensielt mer sexlyst. Synd det ikke er sånn for deg. Men å si at dette er bullshit på generelt grunnlag er bare ikke riktig. Jeg vet jo at jeg selv er sliten, og når jeg er sliten orker ikke jeg noe ekstra. Utenom å sove. Heldigvis er mannen min av samme sorten. Og heldigvis er vi ikke så seksuelt inaktive som en del på denne tråden.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #30 Skrevet 29. januar 2011 OH MY GOD! Det eneste jeg greier å tenke når jeg leser denne tråden er: Stakkars, stakkars de mennene som endte opp sammen med slike kjipe fi**er. Hadde mannen min én eneste gang gitt uttrykk for at han så på det å ha sex med meg som en slags "arbeidsoppgave" som han helst ville slippe, så hadde jeg pælmet ham ut på timen.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #31 Skrevet 29. januar 2011 Å, stakkars deg, driver mannen og gir deg klemmer og legger seg inntil deg om natten? Du må ha det vanskelig, har du vurdert å melde ham for overgrep?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #32 Skrevet 29. januar 2011 kjipe fitter..haha,regner med at det har som gjør mest i huset da,og at du er ganske ung? er ganske ung selv,men vet akkurat hva de mener her. Man orker ikke bruke tid å gi mannen sex ,om han ikke hjelper noe til hjemme,da er man jo utslitt om kvelden. og at han i tillegg går å maser om sex mens man feks ordner barna(små som ikke snakker enda) eller maser om sex mens middagen blir laget,eller mens man tar oppvasken,er lite opphissende. jeg blir faktisk så forbanna at jeg har ikke ord. Hadde min giddet å hjulpet meg istedet for å gå etter meg å trykke seg inntil meg med hard p*** og ikke satt seg ned å slappa av så fort han skjønte at jeg ikke knuller han på middagsbordet, så hadde han fått mer sex. ja sex med mannen min er en plikt. Jeg får enda ikke bestemt meg om jeg skal ha sex med han med engang han kommer hjem fra jobb,slik at jeg er faerdig med det,eller om jeg skal vente til litt før sengetid,da sovner han med engang etterpå. Men om jeg har sex med han rundt kl 16.00 så maser han vel resten av kvelden,så best å drøye det. Sex med han er kjempe bra i helgene, for da lar jeg det være ett bomba rote hus,så jeg slipper ¨å løpe rundt som en hushjelp. og da tar jeg meg tid til å nyte sex med han. ting hadde vært bedre om han og bidro til å rydde hjemme,selv om han tror det å vaske opp en tallerken en gange på 6mndr betyr at han hjelper til hjemme.haha
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #33 Skrevet 29. januar 2011 Joda kjenner igjen "historien". Nå har vi ikke sex 1 gang i mnd, men kanskje 2-4ganger i uka. Men mannen kunne nok hatt sex 3 ganger om dagen! Men jeg i periodevis sikkert kunne gått uten. I dag tror jeg begge er ganske fornøyd med sexlivet vårt selv med store forskjeller i behov. Masing er vel egentlig som en mann (?) over her sier bare at mannen "tilber" kroppen vår og gir utrykk for at de har lyst på oss? For det første er det viktig at man ikke har bare har sex for å tilfredsstille mannen, men at man faktisk nyter det selv. Hvis jeg bare har sex for hans del dreper det iallefall min sexlyst! -Hvis jeg har lite lyst på sex bruker jeg gjerne leketøy på klitten, da får jeg orgasme uten å holde på i "evigheter". - For det er ikke alltid man orker det med full jobb, flere barn, hus og hund (selv om mannen hjelper til). Det hjelper også om mannen "maser" i settinger der det ikke er noe "forventningspress". Han har også "lært" seg å kunne kose i senga uten å legge forventinger om sex. Men dere må finne en løsning som passer for DERE! Det betyr at dere må snakke om problemet...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #34 Skrevet 29. januar 2011 Ja, har et tips. Dere må bli enige om hvor mye sex dere skal i uka, inngå et kompromiss. Ja, det er forutsigbart, men dersom det er "freddan" som gjelder så slipper man mas de andre dagene om ikke annet. Min mann kom fra et sexløst ekteskap da han møtte meg og var livredd for å gå i samme fella igjen. Vi ble enig om sex to ganger i uka og det opprettholder vi, selv om jeg skulle ha hodepine og har mest lyst til å sove. Dette gjør at jeg slipper mas, jeg beholder husfreden og ikke minst oppnår jeg selv seksuell tilfredsstillelse. Yeah! Det skal også sies at man får mer lyst på sex dersom man vedlikeholder sexlivet sitt.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #35 Skrevet 29. januar 2011 Hei HI Ett lite forslag, hva med å skaffe barnevakt (borte) og invitere din kjære på en" date" hjemme - med god mat og drikke. Lage en lun atmosfære med tid til samtale, hvor du kan bruke muligheten til å lette ditt hjerte. Ikke sikkert at det holder med èn date, kanskje det må flere til - men iallefall et godt utgangspunt. Husk at kvinner gjerne vil bli beilet, de har nok av plikter og sex burde ikke være en av de. Sex er noe man har fordi man har lyst, og hvis lysten mangler - må man ut på jakt. Og menn liker jo å jakte..... ;-) (I tilfelle noen skulle misforstå denne setningen, er det jakten på lysten til kona hans - ikke jakte på andre damer)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #36 Skrevet 29. januar 2011 Jeg skrev tidligere i denne tråden, for jeg har også en mann som maser om sex. Leste i ett av innleggene at menn som får nok sex, de maser ikke etter sex. Vi har sex nesten hverdag, men for det så er det mas. Han vil gjerne ha sex hele dagen lang, eller ihvertfall så fort anledningen byr seg. Så mener dere at han får alt for lite sex? Jeg har lest at får å ha lyst på sex, så må man ha sex. Men all den masingen om sex ødelegger hele sexlysten min. Hjalp ikke så veldig at han var utro da babyen var 3 mnd heller. Selv om han fikk seg noe av meg rett før han dro ut, og vi hadde sex nesten hverdag! Så dere kjærringer som mener at vi er noen kjipe fi**er som ei kalte oss, kanskje du ville sagt noe annet om du opplevde slik masing selv. Det ødelegger virkelig lysten! Sexen blir noe hverdagslig og ikke noe spesielt og koselig, som jeg mener det burde være. Og det behøver heller ikke alltid å føre til sex selv om vi kysser og holder rundt hverandre, men det mener min bedre halvdel. Jeg elsker ham og vil leve resten av livet med han, så gleder meg til å få sex lysten tilbake. Vet at den er der ett sted ;o)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #37 Skrevet 29. januar 2011 12:48 Hvorfor gjøre dette til en diskusjon om menn som ikke hjelper til med husarbeidet? Det var da ikke det som var tema. Det er absolutt ingen ting i åpningsinnlegget som sier at det er dette som er problemet. Ellers virker det jo som om du faktisk HAR sex med mannen din, rimelig regelmessig, så du kommer vel ikke hent inn i KF-kategorien. Hun som startet tråden oppgir at de har sex ÉN gang i måneden. Og enda skjønner hun ikke at mannen maser. Noen menn forteller om hvordan de har gått åtte og nitten måneder uten sex fordi kjærestene deres ikke vil ta initiativ til sex og det blir oppfattet som masing hvis de selv gjør det. En klager over at mannen hennes gir henne uskyldige kjærtegn. En annen foreslår at menn som vil ha sex med kjærestene sine skal straffes med to uker sexfritt forhold. Og husarbeid er ikke et tema i noen av disse innleggene, bortsett fra i det til han som gikk nitten måneder uten sex, hvor HAN var den som gjorde alt husarbeidet. Da er det på sin plass å snakke om "kjipe fi**er". Hvordan hadde dere selv reagert hvis dere ble behandlet på denne måten? Alderen min er forøvrig 35, uten at jeg skjønner hva det har med saken å gjøre. Jeg og mannen min har sex stort sett hver dag. Fordi vi er glade i hverandre og synes at det er deilig å ha sex, ikke fordi vi må. Jeg har tidligere hatt forhold med mye mindre sex, og jeg vet at det ikke går i lengden. Forhold kan ikke overleve uten intimitet. Jeg vil ikke si at en mann som nektes sex har rett til å finne seg en elskerinne, men det er i det minste forståelig om det skjer. Og hvis det skjer, har kjæresten ingen andre enn seg selv å takke. 10:34
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #38 Skrevet 29. januar 2011 18:57 Se mitt innlegg over her, 19:01, for å forklaring på hvorfor jeg snakker om kjipe fi**er. Menn som har sex daglig har liten grunn til å mase, men i en del av disse tilfellene virker det som det er snakk om menn som nektes å ha et normalt sexliv, for eksempel i åpningsinnlegget. Da blir det helt feil når kvinnen klager over at mannen maser. En mann som lever i et fast forhold men må gå i ukesvis og månedsvis uten sex, har god grunn til å mase. 10:34
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #39 Skrevet 29. januar 2011 Du har ikke forstått hva det dreier seg om. Det var jeg som startet tråden, og det har ingen ting med å nekte mannen et normalt sexliv å gjøre. Jeg er helt enig i at det er lite å ha sex en gang i måneden, selv om jeg kanskje ikke ser noe poeng i å ha sex hver dag heller. Snittet ligger så vidt jeg vet på rundt en gang i uka, og det er kanskje der vi ideelt sett bør ligge. Problemet er jo bare det at jeg mister lysten fordi han maser. Når jeg ikke har lyst, så avviser jeg ham, og så blir det lenge mellom hver gang. Det er altså ikke sånn at mannen min maser fordi vi har sex sjelden, men at vi har sex sjelden fordi mannen min maser. Håper det gir mening.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2011 #40 Skrevet 29. januar 2011 Herregud du satte virkelig ord på hvordan jeg også vil ha det!! Ta meg når jeg ikke venter det - og ikke kom smygende under dyna og grafs meg i ti sekunder på puppene og tro at jeg er klar liksom.... hehe....tror jeg skal skrive ut svaret ditt å henge det på kjøleskapet.......! .....men da innrømmer jeg at jeg sitter på ett nettforum å chatter....og det er litt flaut....hvor sløv går det an å bli liksom....hehe....!
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #41 Skrevet 31. januar 2011 Javel... Men hvis du gir han sex hver dag så er det jo noe galt. 1. Dere har IKKE lik sexlyst i det hele tatt. 2. Han synes ikke Sexen er god nok, gir han nok. Mange ligger jo bare der som en potetsekk og tenker på andre ting. Det merker en mann. Dette er jo noe dere burde snakket om før dere fikk barn etc om sexlyst. Er jo viktig at man matcher hverandres behov før man binder seg. Det er ikke hans feil at han har STOR lyst mens du har LITEN. Og visa versa. Dere burde sette dere ned og snakke sammen alvorlig så du forstår og han forstår og så får dere bli enig. Herregud, dere er begge voksne og man må kunne snakke normalt sammen. Og ikke komme inn her å syte og klage når dere har sex så ofte. Til de andre som kun gir mannen sex 1 gang pr mnd så har jo dere seriøse problemer enten i hue eller fysisk. Burde gå til en lege eller psykolog. Og stakkars menna dere er sammen med, er jo rart at de i hele tatt er sammen med dere enda. For å ikke ha lyst er jo ikke akkuratt noe som gir de selvtilitt og en følelse av at du elsker han. Forstår ikke hvorfor man ikke kan finne en som har noen lunde likt sexbehov så slipper man dette. For sex i et forhold betyr 90% når man har lite eller ingen sex.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2011 #43 Skrevet 31. januar 2011 Sex lysten var helt lik frem til jeg ble gravid...så det er teit å si at man burde ikke binde seg når sexlysten er så forskjelig, Og hva med dem da som venter med sex til etter de er gift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå