Gå til innhold

noen som vet ang iphone?


Anbefalte innlegg

Skrevet

når man surfer, sjekker mail osv bruker jo telefonen 3g nettet.. men hvis jeg legger inn det trådløse nettet vi har hjemme, vil da telefonen klare å veksle mellom det og 3g selv? eller må den tvinges til å velge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg fungerer det i alle fall slik at telefonen automatisk velger hjemmenettet når jeg er hjemme, slik at jeg kan surfe "gratis". Den spør også om jeg vil koble meg opp til andre trådløse nett i nærheten hvis jeg er ute noe sted, men da avviser jeg bare hvis det ikke finnes noen gratis, åpne nett noe sted. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...