Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 når man surfer, sjekker mail osv bruker jo telefonen 3g nettet.. men hvis jeg legger inn det trådløse nettet vi har hjemme, vil da telefonen klare å veksle mellom det og 3g selv? eller må den tvinges til å velge?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Hos meg fungerer det i alle fall slik at telefonen automatisk velger hjemmenettet når jeg er hjemme, slik at jeg kan surfe "gratis". Den spør også om jeg vil koble meg opp til andre trådløse nett i nærheten hvis jeg er ute noe sted, men da avviser jeg bare hvis det ikke finnes noen gratis, åpne nett noe sted. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå