Gå til innhold

Noen som jobber deltid her? max 50%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere med, og hvilken lønn og arbeidstid har dere?

Trenger en deltidsjobb utenom studier...må tjene 5000 kroner i mnd, men aner ikke hva jeg kan få av jobb. Har ingen tidligere jobb erfaring, er 27 år, alene med en gutt på 6 og skal begynne på master til høsten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jobet 50 % for litt noen måneder siden,.

hadde utbetalt 8500 kr,l jobbet 2-3 dager i uke, varierte mellom dag og kveld,. men mye kveld så hadde en del tillegg,.

Skrevet

Hvor jobbet du da?

Hørtes PERFEKT ut!

Skrevet

8000 kr i mnd for å sitte i kassa på rema 2-3 dager i uka, hmmm, kanskje noe å vurdere da :)

Skrevet

Jobber 3 dager i uka, fra 8-14 som helsesekretær. Har utbetalt 9500,-

Skrevet

Jobber 30% fast som helsesekretær. Har utbetalt 7000,- ca i mnd. Jobber 08.00/08.30 - 15.00.

Skrevet

Jeg jobber 50% som prosjekt sekretær, er innleid vikar og tjener 190 kr timen. Jobber to fulle og en halv dag pr uke (18,5 timer i uken). Da får jeg ca 14.000 kr før skatt.

Skrevet

Eg jobbar 50% som assistent i familiebarnehage. Eg er på jobb annankvar mandag, kvar torsdag og kvar fredag. Arbeidstida varierar, tidlegvakta er 7.30 - 15, mellomvakta er 8.15 - 15.45 og seinvakta er 9 - 16.30. I løpet av to veker har eg ei tidlegvakt, ei mellomvakt og tre seinvakter.

Tjener rett over 10.000 brutto pr mnd, noko som gir meg ca 8500 utbetalt etter skatt.

Skrevet

Jobber 50% som saksbehandler i nav. Jobber 3 dager i uka fra 9-15.

Har utbetalt 13500,-.

Er utdannet jurist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...