Gå til innhold

Noen her som har sluppet en fis under akten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klarte jeg sist... Men mannen trodde det var en muse-fis, så jeg lot han tro det!

Noen ganger sier jeg nei til sex nettopp pga luft i magen. Utrolig kjipt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp Imogas på apoteket

Skrevet

En fis i ny og ne er helt naturlig. Om den ikke stinker heller så er det vel ihvertfall ikke noe problem. Hvorfor gjøre en stor sak ut av ingenting? De færreste mannfolk får hetta av å oppdage at kjærsten har naturlige kroppsfunksjoner på lik linje med dem selv. Det er bare vi damer som er hysteriske for slikt.

Skrevet

Nei, heldigvis ikke. Men eindel fettfjærta da :-/ Flaut!

Skrevet

Imogas? hva er det?

20.21

Da har du ikke møtt mitt mannfolk :( Han liker ikke sånnt :/

hi

Skrevet

Oisann! han er unntaket fra mine erfaringer og mine bekjentskaper da ja.. Da bør du prøve det som hun over her sa. Eller vurdere hvilken "fisemat" du spiser.

Mannen min tåler f.eks ikke paprikachips eller for mye popcorn. Da lukter det død og jævel for å si det mildt. Tenk over hva du har spist i forkant når du har mye luft

Skrevet

Tror jeg har vært nær med å slippe en, kjent presset liksom, men ikke faktisk gjort det. Musefiser skjer da.. men tror han vet forskjellen, heh.

Skrevet

Ville vært mer flau over en musefis enn en ekte faktisk ;-D

Er en i et normalt og trygt forhold burde det ikke ha noe å si om du var uheldig å slippe litt luft. Er mannen din veldig ung og umoden?

Skrevet

Huff, ja! Jeg lærte av den episoden:(

Jeg var litt luftig, men det stoppa oss ikke i å ha sex. Det ble litt heftog og jeg ble stimulert på klitoris samtidig som han hadde en finger bittelitt i rumpa. Og da jeg fikk orgasme prompa jeg 2 ganger PÅ fingeren hans!! :/ FLAUT!! Hadde lyst til å løpe ut døra, men heldigvis fikk han litt sjokk og lo!

Det verste var at vi hadde bare vært sammen i 3 mnd. N er vi samboere og har barn, så han ble ikke skremt! :)

Skrevet

Hehe.. Jeg gjorde det med eksen min.. Det begynte etter at jeg fødte jenta mi. Skjedde et par ganger.. Det var de eneste gangene han hørte at jeg gjorde det! KJEMPE flaut!! Nå har jeg ny kjæreste.. Vi har vært ilag i 1 år.. Og han tror ikke at jeg klare å si så, og det skal han få fortsette å tro også! :-)

Skrevet

hmm.. hvorfor er en musefis flauere?? Jeg har da født tre barn, litt musefis må da vel være lov?

hi

Skrevet

Jepp.. Opptil flere ganger:)

Ikke no særlig kjekt, nei:)

Skrevet

Ja, det har skjedd et par ganger med min nåværende samboer. Men vi har vært sammen i 10 år og litt må man vel oppleve på så lang tid. Det er ikke noe særlig, men hvis den ikke stinker så gjør det vel ikke stort... men det har man vel ingen garantier for :-/

Men før i tiden hvor man datet litt hist og her, så ble jeg iallefall klar over en ting: Ikke stapp i deg en masse middag med mye løk eller hvitløk samt rødvin før akten! husker meget godt de gangene det skjedde, gjerne kombinert med at det var gått lenge siden man hadde spist samt endel tyggegummitygging = en buk sprengfull av luft. Snakk om å være anspent under seansen...haha

Skrevet

uff ja, men jeg synes det er minst like flaut med en musefis..

Nå har jeg en samboer som kanskje er litt over gjennomsnittet "fise-fiksert" . Han slipper ut luften han... Det er helt greit, men jeg liker ikke å fise "offentlig", men jeg prøver faktisk å ikke bry meg så mye, at jeg kan slippe en fis selv om han hører det.. han blir jo nærmest overlykkelig om jeg fiser i hans nærvær.. hehe...

I går "sklei" foten min litt bortover gulvet, slik at det laget "fiselyd" : "Feis du nå????" var det første han sa..

Det plagsomme for meg er at han ofte kommenterer at jeg ligger og fiser om natten, og synes det er morsomt. Hva vet jeg, jeg sover...

Grunnen til at han synes det er så morsomt, er vel fordi det er helt naturlig, men at han sjelden hører damer som fiser.

Skrevet

Har skjedd oss begge et par ganger og da har vi hylt av latter, tar oss ikke så høytidlige og har humor. Litt må man regne med når man har sex ofte og har vært sammen i mange år.

Skrevet

Åjoda.. har hendt i fylla noen ganger :P Med mannen min da... tror ikke alltid han har lagt merke til det... bortsett fra EN gang! Å her kommer det:

Etter litt oralsex på han... var det min tur... Ganske full av rødvin etter en gedigen herlig middag og noen glass på byen.. så ja.. I det jeg kom, så slapp jeg en... rett i fleisen på han!! Å herre jeg var flau!

Men han knakk sammen å lo så holdt på å daue... Har hørt den noen ganger siden for å si det sånn :P Staas...

Hilsen fisa!!

Skrevet

Vi synes sånt er kjempegøy vi. Hehe. Kanskje fordi vi begge jobber i helsevesenet? Hadde iallefall ikke vært flau over noe sånt.

Skrevet

hahaha... artig tråd :P Jeg ler så jeg griner her jeg sitter :P Overtrøtt... ja karnsje ;)

Hører stort sett bare at jeg fiser i søvne jeg da... Mannen slepper jo minst 10 hver dag... å de høres :P Men om jeg en sjelden gang slipper en så han hører det så skal det skrives på veggen!! OJ, FEIS DU?? eller... NÆMMEN ENDELIG BLITT VARM I TRØYA... osv...

Jaja... er vel varm i trøya noen ganger da :P

Skrevet

Mannen "gikk ned på meg" en gang... kjente ikke at jeg var så luftig heller... Men uansett, idét jeg kommer, så kommer DEN brakeren! Hahaha!! Jeg loooo og loooo og loooo...

....gubben bare fortsatte med sitt han. Haha! Mens jeg lå der og lo! :P

...men..så er mannen ei gedigen fisepute sjøl da.

Skrevet

Mannen har fortalt at han kjenner på ballene når jeg fiser.. hehe =)

Men jeg har vært gravid 2 ganger og har sluppet mer gass foran han enn han har gjort foran meg.

Synes det var flauere når jeg red x-en og slapp en.

Skrevet

Det har skjedd en gang.. Kjente jeg måtte prompe før vi begynte, men greide å holde på den.. Helt til jeg kom, da kom den også..hehe Vi lo, og ler fortsatt av det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...