Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er ganske sikker på at jeg har mistet følelsene mine for mannen min...jeg har prøvd nå i 1 år å prøve å komme over denne fasen. Tenkt at alle har vanskelig perioder og at det snart går over... Men jeg har helt vondt inni meg hele tiden, en slik klump. Og den sitter som en stein i brystet på meg. Jeg snakket med han i fjor sommer at ting ikke gikk så bra mellom oss og at jeg hadde vurdert å ta en pause. Etter det har han prøvd, men jeg klarer liksom ikke å kjenne at de rette følelsene har kommet tilbake. Og nå klarer jeg ikke prate med han om det, for jeg ønsker han virkelig ikke noe vondt. Jeg går og vurderer om jeg kan late som for å bare slippe å gjøre noe med det. Jeg trenger virkelig noen gode råd - jeg føler meg som verdens dårligste menneske. For det er ikke noe vondt i mannen min, men jeg klarer bare ikke å føler noe for han...
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Å late som hjelper nok lite... Dere trenger hjelp. Parterapi kan være kjempebra når det er "svake følelser" som gnager i forholdet. Dere kan nøste opp i hva som "stjeler " fra følelsene. Høres banalt ut, men det kan være en energiboost til forholdet og virkelig røske opp så man får begynt på nytt. Ikke gi opp en flott mann :-) Tvi tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå