Gå til innhold

Veldig kjedelig her inne :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Få som gidder å svare på innlegg ,få som blir med på treff ,få nye innlegg ...

 

Hvorfor?

 

Kan vi ikke prøve å være litt mer aktive her inne ? :)

 

Jeg var med i en annen terminklubb her inne og vi hadde det så hyggelig ,hadde bim treff, barseltreff ,trilleturer ,julebord ol ..

 

Hadde gledet meg til å bli kjent med noen hyggelige jenter denne gangen også ,men ser ikke sånn ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg å syns det er litt tamt her inne,føler jeg har svart på de innleggene jeg kan svare på å sånn,men lite nytt som blir oppdatert.

 

kanskje noen føler at de "maser" eller skriver for mye??

ikke vet jeg men liker å skrive litt her inne, greit å få ut takene å frustrasjon utan at noen ndvendigvis må svare,men sikkert mange som kjenner seg igjen.

 

hvor langt er du kommet da?

hvor kommer du fra??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er vel spredt over hele landet så noe treff bli vel fort vanskelig. har brukt trimester forumet mer må jeg innrømme, kanksje poste litt mer her da:=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt lite fart her inne ja. Jeg har jo akkurat hoppet over fra juni klubben da termin ble flyttet, og det er ikke mye mer liv der inne heller. Jeg ser også litt mer på 2. termin forumet..

 

Hadde vært kjekt med BIM treff, håper trønderene får til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med deg i at det er litt lite aktivitet her inne, men det skal sies at jeg har ikke vært kjempeaktiv selv heller da, så jeg skal absolutt ta på meg skylden for det, jeg også.. :/

 

Sist jeg var gravid så hadde jeg det på samme måte som deg, vi var en gjeng på ca 15 stk som var mer eller mindre aktive hele gjengen, og vi møttes ca en gang pr mnd når vi var gravide, hadde masse treff i permisjonstida, julebord, felles bursdagsfeiringer for barna osv. Flere av disse jentene har blitt blant mine beste venner i Trondheim idag (er ikke herfra opprinnelig) og har hatt utrolig mye å si for det sosiale livet mitt etter at jeg ble ferdig med å studere og mange flyttet hver til sitt.

 

Jeg har ikke gitt opp håpet ennå da, skal prøve å skjerpe meg selv og blitt litt mer aktiv her inne, og så håper jeg at de trønderjentene som har meldt sin interesse blir med på treff når vi har gjort unna ordinær UL :) Jeg har ihvertfall kjempelyst til å bli kjent med flere i samme situasjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...