Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har barnet mitt i den. Var ikke så fornøyd da hun gikk på småbarnsavdelingen (mye utbytting av personale, mye unge folk, så hadde ofte inntrykk i av at det gikk mer i skravling enn i barnepass). Hadde også en del episoder, f.eks en 1åring sovende ute i vogn uten lue midt på vinteren. Nå går hun på "stor" avdeling. Der er jeg fornøyd. De er veldig flinke til å finne på noe med barna, har variert kosthold. Snille og søte ansatte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå