Gå til innhold

A2G barnehage i Bergen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Få høre alt dere vet om denne =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har barnet mitt i den.

Var ikke så fornøyd da hun gikk på småbarnsavdelingen (mye utbytting av personale, mye unge folk, så hadde ofte inntrykk i av at det gikk mer i skravling enn i barnepass). Hadde også en del episoder, f.eks en 1åring sovende ute i vogn uten lue midt på vinteren.

 

Nå går hun på "stor" avdeling. Der er jeg fornøyd.

De er veldig flinke til å finne på noe med barna, har variert kosthold. Snille og søte ansatte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...