☆Lille my* Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 uke 34 når man er moden,har åpning og slimproppen har gått?? Jeg glemte å spørre jordmor om dette da jeg fikk vite at jeg var moden.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 ja så lenge vannet ikke har gått så!
☆Lille my* Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2011 Ok! Har jo lest mye om de som har gått i fødsel etter sex, så var litt redd ettersom jeg er moden og kun kommet til uke 34.
Plutselig_gravid Skrevet 28. januar 2011 #4 Skrevet 28. januar 2011 Hvis du vil ha bebisen din inni magen en stund til ville jeg unngått sex altså Det kan få det hele til å settes i gang når du er moden og har åpning.
yvve73 Skrevet 28. januar 2011 #5 Skrevet 28. januar 2011 Hvis slimproppen har gått, skal man vel ikke ha sex??? Det er vel den som hindrer bakterier i å komme "oppi der"? Jeg ville ikke ha gjort det i alle fall.....
☆Lille my* Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 28. januar 2011 Tror jeg dropper det, vil ikke ta noen sjangser:)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 28. januar 2011 #7 Skrevet 28. januar 2011 Sex anbefales gjerne av jordmødre rett opptil fødsel for å få "fortgang" i sakene. Det er visst det eneste kjærringrådet (sammen med massering av brystvorter) som har dokumentert effekt, da det er et stoff i mannen sæd som virker på modningen. Samme stoff som man får hvis fødselen skal settes igang medisinsk! ) Med andre ord, ønsker du å føde er det bare å "kjøre på", vil du at småtten skal vente litt med å komme ut ville jeg latt være! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå