Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 noen som har fått ks på Lillehammer før? jeg har veldig fødselangst, hadde en dramatisk fødsel sist og skikkelig bekkenløsning. pluss at jeg har fått høre at barnet er stort! Jeg tør rett å slett ikke føde! Hva tror dere? er det vanskelig å få ks der?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Hvis du har jordmor eller fastlege i bakhånd som støtter deg, så kan ikke sykehuset si noe. Jeg avtalte time hos dem på sykehuset, men fikk nei da de ikke syns at angsten for å føde var grunn nok. Men da knakk jeg sammen og mannen tok meg med til fastlegen. Tok henne 5 min å få det ordnet
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Var dette på Lillehammer? jeg er allerede 32 uker på vei, så det begynner å haste litt! jeg er veldig dårlig til å snakke om følelser og sånn med jordmor, men nå har alt hopet seg opp og jeg får ikke lenger sove om natten eller tåler ikke se noe med fødsel osv på tv, tåler ikke at folk spør om hvor lenge det er igjen engang uten å begynne å gråte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå