Gå til innhold

Noen som har kjøpt brudekjole på DHgate???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der er det jo så eneormt mange og velge mellom og de er i tillegg råbillige...

Vet at det er kopier, men allikevel så er det godt nok så lenge de er av en ok kvalitet og de ikke ser billige ut..

Noen som har bestillt herifra???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte fra http://www.jkdress.com/ for to år siden. 1500 for kjole inkl. frakt og toll, i tillegg rask levering (på døra.?). Uansett, jeg var fornøyd. Kjenner ingen som har bestilt fra dhgate, da..

Skrevet

Jeg har!

Kjøpte kjole til 750 kr. Men jeg var heller ikke på jakt etter en "prinsessekjole". Ville bare ha en enkel, fin en :)

Kvaliteten var så som så, på den jeg fikk. Den var fin nok for meg altså, men man må ta i betraktning at det er faktisk veldig billige kjoler i forhold til hva en skikkelig en koster, og da kan nok kvaliteten bli litt deretter. (merk;kan)

Det jeg tenkte, og min mor, var at det er så billig likevel, så om den kjolen ikke skulle være god nok, så ble det ingenting i forhold til hvis vi skulle i en brudesalong her hjemme, så litt til eller fra var ikke så nøye.

Men den var god nok for meg, altså :)

Skrevet

Ja det er det jeg også tenker;) Hvis den viser seg og være miserabel så er det uansett ikke mye penge tapt...

vuderer sterkt og bestile;)

Skrevet

Hvordan fungerer det med toll og frakt hvis man bestiller derfra? Og hvordan er det med å bestille barneklær/ utstyr derfra? Er det også billige kopier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...