Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 og mannen drar ut og kommer ikke hjem før sent på natt/tidlig morgen. Er det greit siden dere har kranglet? F.eks hos oss har vi en avtale om ikke å dra på narchspiel eller åvære hjemme senest kl 03 etter en bytur. Men hvis mannen drar ut i sinne, er det som om alt vi er blitt enige om ikke gjelder lengre og jeg ikke har noe jeg skulle sagt om han kommer hjem senere. Hvordan er det hos dere? Hadde dere akseptert dette?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Nei, definitivt ikke akseptert det. Avtaler er til for å holdes, det viser jo at det er gjensidig respekt og tillitt i forholde. Dersom min mann hadde dratt ut etter en krangel og ikke kommet hjem til vanlig tid eller gitt beskjed ville det nesten vært begynnelsen på slutten. Jeg ville vært så sinna og lei meg og egentlig litt sjalu og redd for at han ville finne på noe dritt. Dette ville ført til at jeg ikke fikk sove, kvernet om og om igjen på krangelen osv. Synes at man av respekt for partneren bør bli ferdig med krangelen før man stikker noe sted.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Det er det jeg mener også, men virker som han har 0 respekt for meg når vi har en krangel, han bryr seg ikke om hva jeg føler. Han vet i tillegg at jeg har slitt med sjalusi tidligere og han vet meget godt at jeg ikke klarer å sove før han er hjemme. Hadde jeg gjort noe slikt hadde han sendt meg på trynet ut døra er jeg sikker på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå