Gå til innhold

Vektøkning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Jeg har spist mye mindre enn vanlig. Er litt små uggen, så det er ikke så lett å få i seg mat.

Problemet er bare at jeg har gått opp 3-4 kg allerede. og er bare ca 8 uker på vei.. dette kan jo bli katastrofalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjorde også det. Nå har jeg gått ned en kilo igjen. vet ikke hvordan egentlig, for jeg har spist som vanlig. Men det går litt opp og ned, gjorde det sist også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned noen kg er ni uker på vei! Vanlig at man legger på seg mye på slutten så greit å være litt forsiktig med hva man spiser men ALDRIG slanke seg når man er gravid. men fint å være forsiktig. Jeg la på meg en del på slutten sist og sleit lenge medå komme i normal form etter fødselen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du slanker deg eller ikke spiser nok, så utskiller kroppen din giftstoffer eller avfallstoffer som ikke er bra for babyen. Iallfall den infoen jeg sitter igjen med etter å ha lest litt om tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått ned 4-5 kilo. 7+3 i dag. Det er like vanlig å gå ned som opp i starten. Man behøver ikke legge på seg de første 3 mnd. Lille tar det den trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 4-5kg, 5+6idag, får i meg veldig lite og kaster opp til tider..Men det blir vel bedre og vekta går fort opp igjen tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...