Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 ..Dere som klarer å tenke på noe annet enn Levi Strauss&co....
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Jeg liker det, men ingen andre jeg har snakket med synes noe særlig om det, og jeg fikk ikke "lov" å bruke det her i gården :-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Både samboer og jeg liker det, men det er fler av den eldre generasjonen i familien som assosierer det med et "gammelmanns navn". Har møtt flere på min alder som liker det godt... HI
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Jeg synes det er skikkelig harry, som Leni, Remi, Robin,Kevin, Liam ol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå