Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 kan jeg koke opp vann, helle det over i en kokt flaske, sette flaska i kjøleskap i et par timer (maks 24t??) og varme opp flaska med vann i varmbad ? og når vannet har nådd ønsket temperatur tilsetter jeg nan pulver...? er helt ny på dette, og synes det er så dårlig forklart på eska. står kun et alternativ.. takk for svar
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Ja, det tror jeg du kan, så lenge du ikke har i pulveret når du setter flaska i kjøleskapet.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Ja det har ihvertfall jeg gjort. Og har alltid gått helt greit. En annen måte som jeg synes er grei: Du koker vann og setter i en mugge i kjøleskapet så det blir kaldt. Så koker du litt vann og blander varmt og kaldt til passe temperatur. Så tilsetter du pulveret og rister til det er blandet Da er maten serveringsklar på et øyeblikk! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 På hvilken måte er det overhodet raskt 15:42? hilsen mamma til mme-TRIllinger som syns den metoden hørtes SYKT slitsom ut
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Jeg har nettopp fått en flaske baby ( 6 mnd ) Men har sikkert den lureste ideen hittil Kjøpte en vannkoker med 4 forskjellig gr. 40-60-80-100 gr. Koker opp vannet til 100 gr på kvelden. Så når jenta mi skal ha mat. Så trykker jeg på 40 gr, ( blir varmet opp på 15 sekunder ) Heller opp i flasken og har opp i nan FERDIG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå