Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Har vært sammen med samboeren min i 3 år og den siste tiden har det vært en del diskusjoner og krangling. Vi har et barn sammen og jeg har et fra et tidligere forhold. Virker som samboeren min misliker barnet mitt I dag hadde vi en skikkelig krangel og han sa så mye stygge ting om barnet mitt at ble sjokkert,sint, lei meg og veldig såret. I tillegg sa han at han øsnket at vi aldri hadde møttes. Jeg ble så utyrolig lei meg at jeg kan ikke få sagt det. Hadde vi ikke treftes, hadde vi ikke hatt vårt helt nydelige barn sammen:( Fatter ikke at det går an å si noe han vet sårer så mye. Han kan jo umulig elske meg?! Når vi ikke har disse kranglene, så har vi det fint sammen. Jeg vet jo at vi kan si ting vi ikke mener når vi er sinte, men dette var alt for drøyt. Er så lei meg:(
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Huff. Kjipt.har en mann som og kan si mye fælt når han er sint. Knekker meg helt. Men han sier etterpå at han ikke mener det. At han kunne hoff av seg tunga. Men ser for meg krangel om et uskyldig barn er alvorlig og ekstra leit.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 ja, jeg syns det er grusomt at han kan si noe sånt. Jeg håper bare at han ser det selv og ber om unnskyldning og sier han ikke mente det. Til da kommer jeg til å forholde meg taus. Kommer han ikke med denne unnsyldningen innne rimelig tid, tror jeg faktisk jeg ber han pakke sakene sine å dra.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Han kan da ikke si slikt, og etterpå mene at alt skal være bra? Det ser jo nesten ut til at han prøvde å slå opp.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Jeg vet ikke helt hva han ville med dette, men det er bare en dag siden han sa hvor høyt han elsket meg. Henger ikke på greip i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Det er vanlig å ha et ambivalent forhold til sin samboer, men han bør få bedre selvkontroll slik at han ikke buser ut med de verste ting.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Hva hadde dere gjort da i denne situasjonen?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 han elsker deg nok, men det kan være utrolig vanskelig med "andre" sine barn i forholdet. Tro meg, jeg vet:) Det er ingen unnskjyldning for å si sånn, sett dere ned og snakk om dette. Alle skal ha et filter der vi ikke skal si f.eks; dra til ....., møkkunge osv..... Spør ham om han har problemer med å forholde seg til ungen din, forklar hvordan du har det.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #9 Skrevet 27. januar 2011 Vi har prøvd å snakke om det flere ganger, ender nesten alltid med krangling. Jeg skjønner det er vanskelig men når han sier slike ting, så må han jo skjønne at det sårer meg? Når vi har hatt krangler, så tar det som regel noen dager uten at vi sier så mye (han trenger ingen som maser om å prate osv når han er sur, da gjør det alt straks verre), så går det som regel over og alt er tilbake til det normale. Men denne gangen tror jeg ikke jeg klarer å gå tilbake til det normale.Det skal mye overbevisning til for at han ikke mente det han sa om barnet og det at han sa han hadde ønsket han ikke hadde truffet meg. Ikke er han noe flink til å be om unnskyldning heller, er som regel jeg som kommer til han å ber oss glemme krangelen og gå videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå