Vicky 83 Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Nå ligger min lille gutt ute og sover, og jeg synes det er litt ekkelt. Han ligger i vogn som står på bakkeplan. Jeg har tatt myggnettingen på for å hindre at katter kan komme og legge seg oppi. Hat babycall på. Det er dette med katter og dyr jeg synes er mest ekkelt. Har jo hørt at en katt kan legge seg oppi vognen fordi der er det mykt og varmt. Faren er at den legger seg oppå hodet til barnet og barnet blir kvalt...
Gjest Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Myggnetting. Så lenge den er stramt på, så er det veldig vanskelig for en katt å legge seg nedi der. Vi har to katter, og hadde gutten min sovende ute. Oppdaget den ene flere ganger at han lå å sov på vognen, men kom jo ikke inn vognen pga myggnettingen. Bekymret meg lite over akkurat det.
*smula* Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Det finnes noe som heter "kattetrekk" som er som myggnetting, bare stivere, som gjør at kattene ikke klarer å legge seg oppi. Men jeg bekymrer meg ikke for at det skal komme katter opp i vogna. Så jeg gjør som deg, har myggnett og babycall på når vogna står ute. Og etterhvert når barnet blir eldre, er sele viktig. Plutselig klarer de å komme seg ut av vognposen på egenhånd, og den dagen de klarer det er det for sent å begynne med sele, da kan skaden ha skjedd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå