Gå til innhold

Er det noen her som venter på IKM til helgen? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har selv IKM lørdag 29. januar og er utrolig spent på hva resultatet blir!!!

Dette er første gangen jeg har fått positiv eggløsning etter ett års prøving. Før jul fikk jeg hjelp av Femar-kur for å få eggløsning (femar har samme effekt som pergo). Er nå på min andre kur og ble suuuperglad og lettet når jeg fikk positiv eggløsning 15. januar!! :) :) Nå er det bare å vente på hva resultatet blir til helgen! :)

Hvilken symtomer har dere hittil? Og er det kanskje noen som allerede har testet og fått positiv svar?

Ønsker dere alle samme lykke til i ventetiden! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei klæmm...

Nå har jeg prøvd å svare deg i flere dager,men Bim siden har vært helt håpløs så mine innlegg har ikke blitt lagret...

Jeg har ikm den 31 januar og venter som du bare på at dagene skal gå..

Har ingen symtomer ennå og det er litt merkelig,men kroppen har lurt meg så mange ganger nå så bare venter å ser hva som skjer...

Starter jo opp på pergo nå første helgen i februar isåfall...om TR kommer..:-)

Var inne på nett og leste om Femar og såg at det var mange som hadde en oppløftende god effekt av de. Det er jo egentlig en kreftmedisin,men den har vist seg å fungere veldig bra for kvinner som sliter med å få EL. Og den har mye mindre bivirkninger enn pergo,noe som er veldig flott..

Jeg har aldri testet positivt før noen dager etter IKM så får bare vente...men har en stabil syklus så er ikke normalt å passere ikm med mange dagene iallfall...før det da testes!

Håper du får kryss el to blå!! Lykke til...:-)

Klem

Skrevet

Hei hei!

Har også ikm på lørdag, og har testet et par morgener nå, men bare blendahvitt:(

Kan jo være at jeg er gravid, men har vondt i korsryggen og magen, slik jeg pleier når jeg får mense...får håpe hun holder seg borte!

Vi får holde hverandre oppdatert og håpe på at en av oss lykkes:)

klem

Skrevet

satser på at det ikke blir noen TR besøk idag!!

selv har jeg ikm i morgen... :D spennende...

testet hvitt idag, men holder fingrene krysset!!!

Har du testet idag klæmm?? :D :D

Skrevet

Spennende å følge med dere om det er noen som er så heldige å få positivt utslag! :) Selv fikk jeg i stor skuffelse tante rød på lørdagen.. Var så sikker på at spiren satt denne gangen, men den gang ei.. :(

Men da er det bare å riste av seg skuffelsen, komme seg på beina og prøve igjen i februar.

Lykke til dere andre som fortsatt ikke har fått den irriterende tante rød på besøk! :)

Skrevet

så kjedelig klæmm! krysser fingrene denne mnd <3

har ikm idag, men enda ikke noe TR eller smerter, så får vente å se om eg kjøper meg en test i morgen :D

Skrevet

Da er det deg igjen virrus og guttene! Hvordan går det med deg? TR kom på lørdag og jeg ble selvsag KJEMPESKUFFET, selv om jeg egentlig hadde ventet meg det..

Men, la oss satse på at febrar er måneden! :) Jeg skal starte å strikke et par babysokker nå tenkte jeg:)

Skrevet

Så kjipt Esperanza84.

Krysser fingrene for deg!!!!

kjenner jeg blir skikkelig frustrert og lei meg når det ikke klaffer for andre og. kjenner så godt på ønsker, ventingen, spenningen, for så å bli så skuffet når man "gjør alt rett" :(

sender en stoooor klem...

nei, med meg er det ikke godt å si.

ventet TR på søndag, hadde litt m.smerter om kvelden, så tenkte at enten får jeg "besøk" eller så har eg positiv test i morgen :D

men neida, neither either!! hehe.. så får prøve igjen i morgen tidlig!

om ikke venter jeg sikkert til neste uke da jeg er kommet hjem :D

Skrevet

Negativ igjen, og har begynt å få litt smerter i magen, så er sikkert TR som har hatt det litt ekstra gøy med meg denne syklusen.

Venter nå å ser hva som skjer til jeg kommer hjem til helgen. :/

Skrevet

Tanta kom som ventet så da følges vi videre....

Krysser for mer håp med pergohjelp! :-)

Starter på fredag...

Lykke til dere andre! :-)

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Heihei!

Tenkte jeg kanskje kunne hive meg inn her jeg også:)

Skulle ha hatt besøk av TR 28. januar men har enda ikke sett snurten av henne. (kommer vell nå fordi jeg skrev det her).

Så jeg vet ikke jeg om det at jeg ammer kan ha stoppet opp hele syklusen, eller om det kanskje har klaffet på første mens (noe som ikke var planlagt)..Så må si jeg sitter med litt blandede følelser nå ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...