Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er mye alene med barna mine. Har to ganske så aktive gutter på 5 og 3 år. Venter en til i juni. Mannen er ukespendler og er derfor stort sett borte. Jeg jobber fulltid (100 %) i en ganske så aktiv jobb (sitter lite stille) og jobber i tillegg som treningsveileder på et senter. Merker at formen er elendig om dagen og har fått bekreftet jernmangel. Mye svimmel, trøtt og sliten når ettermiddagen komme. Har hatt to enkle svangerskap tidligere hvor jeg både har jobbet og studert, men merrker nå at kapasiteten ikke er like stor lenger. I går tok jeg meg "fri" fra jobben for å sove- og jeg sov hele dagen. Trengte dette virkelig, men nå kommer samvittigheten og tar meg. Føler at jeg må være på 100 % hele tiden, både som mamma, kone, på arbeid og ellers. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Trengte vel bare å få ut litt.... Takk for at du leste
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Kjære, snille deg. JA du har lov til å være sliten. For et kjør!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Herregud hva i huleste er du lagd av menneske? Jeg hadde vært død jeg hvis jeg skulle hatt det sånn. JA DU HAR LOV Å VÆRE SLITEN!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå