Gå til innhold

Noen med tre barn her inne?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tobarnsmamma, og leker mer og mer med tanken på å få ett til.. De andre to er 3 og 5 år (snart 6 år). Jeg ser mange positive argumenter for å få et barn til. De argumentene som taler i mot er at vi har et hjem som egner seg godt for to barn, men tre blir kanskje litt trangt? De har nå ett soverom hver. Ingen ekstra oppholdsrom... ett bad. Og så har vi tiden da. Det er jo krevende med to barn, hvordan få til hverdagen med tre barn? så hvis du har noen innspill setter jeg stor pris på en tilbakemelding. Gjerne også argumenter til kommende far, som er veldig opptatt av ordnede forhold ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...