Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er så sliten at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Har bare lyst til å forlate alt og alle og bare stikke av. Er det noen som har det på samme måte?
Snøfnugg75 Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Avogtil. Bestill deg en time med feks aromaterapi. Eg hadde ein i går, og vart eit heilt nytt menneske Litt tid for seg sjølv, heilt stille og løyse opp støle musklar. Absolutt fantastico.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Har ihvertfall hatt det sånn, i perioder med baby/småbarn. Vet jo ikke hvilken situasjon du er i? Hvor små barn? Er du i jobb eller hjemme? Hva kan du gjøre akkurat nå? Gå og legge deg litt, skaffe barnevakt i ettermiddag eller noe? Å få litt hvile så raskt som mulig kan ihvertfall hjelpe litt!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Er hjemme med en fireåring og har en tenåring i tillegg. Er hjemmeværende med gutten. Så er jeg gravid. Og nettstudent Akkurat nå kan jeg ikke gjøre annet enn å ta meg av fireåringen.. Jeg har ingen som kan være barnevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå