Gå til innhold

Vaskemaskinen som "roteskuff"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte på radioen i går at en typisk småbarn/tenårings familie ofte benytter vaskemaskinen til å rydde bort hårfønere og annet "stæsj" i når man rydder!

Er det noen som gjør det?

Inrømmer at jeg har "roteskuffer" og skap der ikke alt har sin faste plass, men vaskemaskinen? Den tanken har aldri slått meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, absolutt ikke! Skal man lissom måtte rydde alt ut igjen hver gang man skal vaske da??

Nei, bedre å ha en roteskuff eller et roteskap! :-)

Skrevet

De mente ikke at ting blir lagt OPPÅ maskina da? Å "rydde" ting inn i maskina høres jo helt søkt ut...

Skrevet

Hehehe, det var dagens ide :) Hadde aldri falt meg inn og bruke vaskemaskinen som skap :)

Skrevet

What?! Haha,. det er det rareste jeg har hørt.. Her hadde vi ikke rukket det engang, maskina går jo støtt og stadig.. Med klær i, ikke andre ting ;)

Roteskuffer, rotehyller - ja.. Men inne vaskemaskinen?! Da har man jammen mangel på plass, gitt ;)

Skrevet

Hahaha :-)

Det har aldri falt meg inn! Tenk så irriterende hver gang vaskemaskinen skal brukes til å vaske klær i da!

Nei, som dere andre over roteskuff og/eller skap er en ting, vaskemaskinen får være i fred :-)

Skrevet

Har sett eldre demente damer brukt microen sin som tørrvarelager! Kjeks kaker ol... Men hårføner i vaskemaskina?? nææh... Bare klær der gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...