tannimor Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Hørte på radioen i går at en typisk småbarn/tenårings familie ofte benytter vaskemaskinen til å rydde bort hårfønere og annet "stæsj" i når man rydder! Er det noen som gjør det? Inrømmer at jeg har "roteskuffer" og skap der ikke alt har sin faste plass, men vaskemaskinen? Den tanken har aldri slått meg!
Tired mama Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Nei, absolutt ikke! Skal man lissom måtte rydde alt ut igjen hver gang man skal vaske da?? Nei, bedre å ha en roteskuff eller et roteskap! :-)
LilleFru Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 De mente ikke at ting blir lagt OPPÅ maskina da? Å "rydde" ting inn i maskina høres jo helt søkt ut...
**Lykke** Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Hehehe, det var dagens ide Hadde aldri falt meg inn og bruke vaskemaskinen som skap
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 What?! Haha,. det er det rareste jeg har hørt.. Her hadde vi ikke rukket det engang, maskina går jo støtt og stadig.. Med klær i, ikke andre ting Roteskuffer, rotehyller - ja.. Men inne vaskemaskinen?! Da har man jammen mangel på plass, gitt
Kjærlighet <3 Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Hahaha :-) Det har aldri falt meg inn! Tenk så irriterende hver gang vaskemaskinen skal brukes til å vaske klær i da! Nei, som dere andre over roteskuff og/eller skap er en ting, vaskemaskinen får være i fred :-)
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Har sett eldre demente damer brukt microen sin som tørrvarelager! Kjeks kaker ol... Men hårføner i vaskemaskina?? nææh... Bare klær der gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå