Gå til innhold

Hvilke blad abonnere på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å abonnere på et blad. Har tidligere hatt foreldre og barn. Nå ønkser jeg å prøve et annet blad. Noen forslag? jeg er forresten 37 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cupido.

Skrevet

Ikke helt hva jeg trenger eller har behov å lese. Men flott om du får mye glede av bladet :-)

Skrevet

Det er strengt tatt ikke et blad, men vi får mye glede av å abonnere på Morgenbladet.

Skrevet

Kamille!

Jeg er for gammel for Det Nye og for ung til Norsk ukeblad :-P

Elle og Henne er blader jeg leser av og til, det er kommet et nytt interørblad: Bo Bedre, har bare lest en utgave, ganske ok.

Pondus

Skrevet

Jeg abonerer på Illustrert Vitenskap og Illustrert Historie, kjempe flotte blader som jeg har stor glede av :o)

Skrevet

UTE er et fint blad synes jeg

Skrevet

Jeg abonnerer på Mamma og BoligPluss, liker begge veldig godt :)

Skrevet

Jeg abonnerer på Mamma, iForm, Shape Up og Foreldre og Barn :-)

Tenkte også å abonnere på et interiørblad:-)

Gjest Mentha og ♥Keiseren♥
Skrevet

Mat & Helse :)

Et fantastisk blad som ikke handler om å "bli tynnest mulig" som jeg fikk spørsmål om en gang jeg anbefalte det.. Jeg elsker dette bladet!

Gjest Kira ønsker seg en til ♥
Skrevet

Helt enig med Topo; Illustrert Historie er et fantastisk flott blad. Vi "oppdaget" det i fjor, og slåss om det når det kommer i posten. Ellers abonnerer jeg på Dine penger og Foreldre & Barn.

Skrevet

Som hun over her sier: illustrert vitenskap og illustrert historie er de to beste bladene!

Moren min abonerer på illustrert vitenskap, så jeg får en bunke hver gang jeg er hos henne.

Nå kjøper jeg illustrert historie i ny og ne, men vurderer et abo.

Gjest lillemamsi
Skrevet

Illustrert Vitenskap !

Både jeg og samboer leser det, og vår eldste datter på 5 år blar seg igjennom og får svar på sine 1000 spørsmål :)

Skrevet

Mamma og Mag(tviholder på ungdommen!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...