Gå til innhold

Morgengave til mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss snart, og jeg har lyst å gi ham en gave, men har dårlig fantasi for tiden.

Han liker ikke gå med smykker og har mange nok klokker fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Langweekend på hotell, bare dere to, gjerne med spa-avdeling, om han bryr seg om sånt. Hvertfall badebasseng/boblebad;)

Skrevet

Det var en veldig god ife, og det tar jeg med meg, kanskje til en annen anledning! Akkurat denne dagen har jeg litt lyst å gi en fysisk gave som han kan ha leeenge.

Skrevet

Kamera, mini-pc, i-pod, docing stasjon til Ipoden,

Skrevet

Jeg ga mannen min billetter til en konsert jeg visste han ønsket å dra på :) To billetter og en bedre middag ute for oss to :) Han ble kjempeglad for det!

Hvis du vil gi han noe fysisk så må du spørre deg: har han en hobby? Min mann er for eksempel veldig glad i å fotogarfere, så utstyr til speilreflekskameraet hans faller alltid i god jord. Eller ny fiskestang hvis han er glad i å fiske? Vanskelig å gi deg konkret tips når jeg ikke vet hva mannen din liker :)

Skrevet

Synes det er mange gode tips allerede. Vi er ikke på I-pod kjøret ennå (liger HTC) og vi har nytt kamera etc. Men kanksje jeg revurderer dette med fysisk ting, en opplevelse er jo også fint. Han er vellig glad i sykling, men det siste han manglet, for tiden, fikk han til jul.

Skrevet

Jeg ville heller ha gitt en opplevelse enn en elektronisk duppeditt eller sportsutstyr. Før eller siden går det i stykker og blir kassert (lite trolg at noen gjemmer på en ødelagt ipod/kamera som et minne), men minner om gode opplevelser kan vare et helt liv.

Skrevet

hva med mansjettknapper? med gravert intiataler på?

Jeg liker også ideen din best, en gave han har lenge og resten av livet.

Og en teknisk ting varer jo ikke så lenge.

Fint å ha noe han kan ta frem i finere anledninger, og tenke på når han tar det frem at den fikk han av deg!

Jeg vet ikke hva jeg skal gi min mann når vi gifter oss.

Mulig en klokke, siden han ikke har det. Han sier han ikke har behov for en klokke, men jeg tror han vil bruke den når han vil pynte seg. Det gjør han stort sett når vi skal på familiemiddag/tur etc. Da er det alltid på med en av de fineste gensere han har og godlukten. ;-)

Lykke til med valget ditt, og med kommende bryllup :-)

Skrevet

Tusen takk, ja tenke litt på mansjettknapper, selv om han ikke er så flink til å bruke dem. Kan kjøpe med en kul skjorte han kan bruke dem til også, da :-)

Skrevet

og lykke til du også, klokke er veldig bra (bare synd min allerede har klokkedilla :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...