-:MyLife:- Gravid Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 fikk mensen på fredag, og på tirsdag hadde jeg sterk positiv el-test, og i går og i dag har jeg svakt positive..? noen som vet?uansett veldig tidlig med eggløsning..?
Babyønske �� Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Det hørtes noe tidlig ut med eggløsning så kort tid etter mens ja, om du ikke har veldig korte sykluser da. Eggløsningstestene har så og si alltid to streker, da det alltid er et visst nivå av Lh i kroppen. De er ikke positiv før kontrollstrek og teststrek er like sterke, eller teststrek sterkere enn kontrollstrek. Av egen erfaring syns jeg billigtestene er vanskelig å tolke, jeg gikk over til CB digital, der er det ikke tvil om positiv eller negativ.
Musemor med tre søte små Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 En EL-test er ikke positiv før test-streken er like sterk eller sterkere enn kontroll-streken. En EL-test tester etter LH-hormonet, et hormon kvinner har i kroppen hele tiden, men mengden øker drastisk like før EL, og nå egget er sluppet går mengden ned igjen. Siden vi kvinner har dette hormonet i kroppen hele tiden får veldig mange kvinner 2 streker hele tiden. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå