Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Skal ha svigers og foreldre på besøk i morgen, og tenkte å lage kvelds... Er matlei, og kunne tenkt meg noe godt... Har dere noen tips til meg blir eg kjempeglad
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #2 Skrevet 27. januar 2011 Indrefilet med potetstekte båter og peppersaus? Indrefilet får du på matbutikkene. ( Coop obs har kjempe fine indrefileer som er merket coop på ) Smelter mye smør i pannen, og har på salt og pepper på indrefileen. Legger den i panna, og steker en skikkelig skorpe på den. Legger den deretter på langpanna, 180 gr i 50 minutter. Da er den helt gjennomstekt ) Så skjærer jeg potetbåter, legger den i langpanna, Har på olje, og masse krydder. ( Grillkrydder er kjempe fint ) Ellers kan du bruke potet og salatkrydder fra Hoff. En slik rød boks. Skallet trenger du ikke å fjerne. Peppersaus: 2 skjeer med melange, smelt i kasserollen. 2 skjeer med hvetemel.. visp ihop, og la det bli brunt. ( Men rør hele tiden så det ikke blir brent. ) Tilsett vann til det blir en fin saus konsistens. Tilsett 2 terninger med buljong. Ha oppi gastromat krydder og pepper etter ønsket pepper smak Så kan du lage salat til ) RÅ godt.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #3 Skrevet 27. januar 2011 Lasagne med en god salat og hvitløksbaguetter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå