Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #1 Skrevet 27. januar 2011 Hei:) Hvor mye får deres treåring se på tv?
Snøfnugg75 Skrevet 27. januar 2011 #4 Skrevet 27. januar 2011 Litt på morgonen når vi dekker på bordet (kanskje 10 min), Timmy-tid frå ca ti på seks og "vanlig" barne-tv. Ein film i ny og ne, men det er ikkje ofte (når vi køyrer langt med bil eller på veldig triste regndagar i helgane)
2 små og en undulat Skrevet 27. januar 2011 #5 Skrevet 27. januar 2011 Det varierer veldig. I ukedager hender det at 3-åringen min ikke ser på TV, men det blir ofte en halvtime med ole brum, toget tomas el. I helgene blir det litt mer TV, men aldri mer enn 1,5 time.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #6 Skrevet 27. januar 2011 Takk for svar. Vi venter på barnehageplass og det er vanskelig å aktivisere en meget aktiv tre åring hele dagen. Han ser på tv max 1 time fordelt utover dagen, så da er det vel ikke så ille?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #7 Skrevet 27. januar 2011 Om han IKKE har barnehageplass, og han bare får se 1 time om dagen er du supergod vil jeg si!!!! =) Jeg hadde ikke vært så "streng" =)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #8 Skrevet 27. januar 2011 Takk..det var godt å høre... Han er hjemme hele tiden og mannen min er på jobb hele tiden, så jeg er vel egentlig en alenemor, bortsett fra søndagen da. Blir utrolig sliten av å aktivisere gutten hele tiden.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #9 Skrevet 27. januar 2011 Det skjønner jeg godt du blir! =) Hva med åpen barnehage rundt om? er det noen i nærheten av der du bor...?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #10 Skrevet 27. januar 2011 Jeg er fostermor, og gutten har masse bagasje. Derfor er det ikke mulig å gå i åpenbarnehage. Han klarer ikke å være i nærheten av andre barn... ellers hadde jeg gått der ja..
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #11 Skrevet 27. januar 2011 OM dere venter på barnehageplass er det da lurt å ut å treffe andre barn for å "øve" seg mens du er i nærheten? Kan jo bare være der en halv time om dere vil!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #12 Skrevet 27. januar 2011 Det får vi ikke lov til av barnevernet... De mener det skal skje under kontrollerte forhold med spesial pedagog til stede
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #13 Skrevet 27. januar 2011 Bare så du er klar over det; Barn som har fått spesialpedagog i barnehage, får det sjelden (jeg har aldri sett det) full dekning...... Og med full dekning menes gjerne 5 timer om dagen. =) Håper det blir nøye planlagt før han skal gå i barnehage...... Det høres veldig speaielt ut at du ikke får gå i åpen barnehage... der er det jo en forelder som skal passe på sine barn + en pedagog som styrer dette. Så tryggere en det kan det ikke bli Men men, lykke til hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2011 #14 Skrevet 27. januar 2011 Han får ikke starte i barnehage før spesial pedagog er på plass. Derfor ting tar så evinnelig lang tid. Ja, det er veldig spesielt at vi ikke får gå i åpen barnehage, men sånn er det altså. Vi har prøvd å være litt i nærheten av andre barn, og det er fryktelig slitsomt, da man må være på han hele tiden. Selv blir han og helt utslitt av dette. Pluss at andre barn blir redd han og skygger unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå