Gå til innhold

Når legger deres 8 åringer seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min legger seg 21.00. Er det sent?

Spretter opp klokka 7.00 eller før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her legger snuppa vår seg rundt kl 20.00

Hadde en periode der hun ikke fikk sove da hun la seg 19.30 (som hun pleide) og da ble hun ofte liggende til nærmere kl 22...

Da lot vi henne være oppe til 20.30 og hun sovnet med en gang:)

Det var mens det enda var litt lysere, men nå som vinteren er her og det har vært mørkt om kveldene har hun nå lagt seg i 8-tiden og sovnet lett:)

Her er hun en umulius å få opp om morgenen uansett når hun legger seg så vi ser heller an hvordan hun er på kvelden.

Så lenge ditt barn spretter opp kl 07.00 så virker det jo som det blir nok søvn så da er det vel greit:)

Skrevet

Hun går i seng rundt klokka åtte, og hun kan ligge og pusle i senga til klokka ni ca. Klokka ni så skal de eldte være i seng også, så den timen er det ikke helt stille i huset.Er hun trøtt så slår hun av lyset og legger seg før jeg kommer og slokker lyset klokka ni.

Skrevet

Legger seg ca.kl.20.00,noen ganger før. (i ukedagene)

Skrevet

gutten min på 8 legger seg klokka 20.00 i ukedagene, og mellom 21.00 og 22.00 i helgene.

Skrevet

20.30- 21.00

i helgene er de lenger oppe,. da koser vi oss hele familien,

Skrevet

Takk for svar =)

Har følt at jeg har lagt han alt for sent,men da jeg har hatt han i seng før ligger han han våken en stund,men sovner etter noen minutter da han er i seng til 21.

Har ikke hatt peiling på hva andre gjør.Kjekt å sammenlikne litt innimellom ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...