Gå til innhold

Tror det er noe på gang nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så sitter jeg her da.. I de sene, eller tidlige, timer om du vil. Og jeg får ikke sove. Er rimelig sikker på at jeg har rier nå =) Natt til i går begynte jeg å merke en endring i kynnerne og ved mine timentlige doturer var magen steinhard (med kraftige kynnere) hver gang. I dag har jeg hatt samme type sammentrekninger med ujavne mellomrom, men gjennom hele dagen. Og de blir stadig litt mer ubehagelige. Nå gjenstår det å se om de blir regelmessige og vonde eller om alt bare stopper opp... Har time til kontroll hos jordmor kl 9 og er spent på om jeg får med meg den.

Har forøvrig to dager igjen til termin, men har lenge hatt en følelse av at den 27.01.2011 blir datoen hvor lillegutt vil komme ut og hilse på. Må innrømme at jeg er litt redd for at det er ønsketenkning dette her, men jeg vet jo at uansett er det ikke lenge før jeg endelig får hilse på dette vesenet som har bodd i magen min hele sitt liv =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende - vil bare ønske deg lykke til!!! :-)

Skrevet

så spennende da, skal ikke se bort fra at det skjer noe snart da:) og har det ikke skjedd noe gå deg en tur på dagen i dag, det pleier å få litt fortgang på sakene. Får oppdatere utover:)

Lykke til!

Skrevet

Lykke til:) Får håpe det er noe på gang!

Skrevet

Det er nok noe på gang ja =) I hele natt, ihvertfall fra ca 01.30 og fremover har jeg hatt svake rier hvert 10.minutt. Så våknet mannen min kl 05 av at jeg ikke var i senga og kom ned i stua. Han ble jo lys våken umiddelbart =D Men vi bestemte oss for å legge oss igjen, siden det ikke gjorde vondt enda. 06.15 bestemte snuppa vår seg for at det var på tide å stå opp.. Så det har ikke blitt mye søvn i natt =/

Nå virker det som at alt har stoppet litt. Det har ihvertfall ikke tatt seg opp noe.. Skal til jordmor om ca en time og det skal bli spennende å se hva hun sier! Så nå skal vi levere snuppa i barnehagen, reise på sv.kontroll og forhåpentligvis kunne reise hjem og sove litt igjen =)

Skrevet

Hold oss oppdatert :) spennende, skulle ønske det var meg...

Skrevet

Tja... Hva skal man si? Jeg sitter nå her hjemme enda. De riene jeg hadde i natt har forduftet som dugg for sola. Eller.. Jeg har jo fortsatt sammentrekninger, men de er fortsatt ikke vonde og de kommer og går som de selv vil. Gjerne med timer i mellom. Så dagen i dag har gått med til svangerskapskontroll, litt handling på butikken, storbakst (!) og litt soving på sofaen. Satte en gjærdeig med ca 5 kg gjær, så har hatt nok å henge fingrene i =) Men da har jeg ihvertfall bakevarer for en stund framover! =P

Kvelden skal benyttes til å slappe av, og kose, med mannen min. Kanskje litt soving i fanget? Også skal jeg kose meg med Criminal Minds =) Men jeg skal innrømme at jeg nå begynner å få veldig lyst til å hilse på min lille mageboer og jeg gleder meg til fødselen starter for alvor!

Også har jeg fått forklart av datteren min (2 år og 7 mnd) at fostervannet forsvinner gjennom navlen! Og korken min (altså slimproppen) må forsvinne først altså =) Og da får jeg visst veldig, veldig, veldig vondt i magen! Og så kommer det melk i puppene mine =D Så nå føler jeg meg godt forberedt på fødselen, etter en så god samtale med snuppa mi <3

Skrevet

det er så typisk det når man er andre eller flergangs fødende.... og såå frustrerende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...