Gå til innhold

Noen med peiling på data her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Harddisken min er nesten full, har bare litt over 6 gb ledig.

Dette er altså C: System. Så har jeg D: Data som er helt tom med 219 av 219 gb ledig, altså er den helt tom...

Hva er egentlig den D godt for? Kan jeg bruke den til å lagre ting på?

En venn mente at den var for at maskinen skulle lagre recoverymateriale, men min har altså ikke lagret noen ting der...

Hadde vært fint om jeg kunne brukt den også. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan lagre det du måtte ønske på D-disken. D-disken er mest sansynlig kun en virtuell inndeling av den fysiske hardisken. De fleste pc'er kommmer i dag med disken inndelt i slike virtuelle inndelingen (partisjoner) noe som skal gjøre det enklere for brukeren å organsiere sine filer. Det er i allefall bare å ta den i bruk.

Skrevet

Det beste er å ha alle programmene ett sted, og alle dokumentene (bilder m.m.) et annet. Dermed slipper du å miste alle dokumentene dine hvis du må installerse programmene på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...