Gå til innhold

Konstant kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett lite problem, lurer nesten på om jeg er blitt nymfoman.

Jeg er konstant kåt. Drømmer om sex, tenker på sex, vil ha sex hele tiden.

Jeg har sex så og si hver dag med min samboer men det er ikke nok. Jeg onanerer minst 4-5 ganger hver eneste dag.

Dette er blitt ett alvorlig problem og min samboer er sur. Han føler han ikke strekker til. Iser han ikke er god nok for meg osv..

Jeg har prøvet å sagt til han, at det er ikke slik, men han vil ikke forstå.

Hva kan jeg gjøre noen forslag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy til samboeren din! Å bli sur for noe sånt da..?!? Jeg regner med at du er gravid og for mange gravide er det en (u)heldig bieffekt at man blir ekstremt kåt. Det kommer av økt blodsirkulasjon og hovenhet "down there", i tillegg til at hormonene kan gjøre sitt for å forsterke det hele. I mitt første svangerskap holdt mannen min og jeg på dag som natt, tidlig og sent, og flere ganger om dagen i en lang periode. Jeg var fornøyd, han var veldig fornøyd og vi fikk god trening begge to. Jeg drømte også mye om sex når jeg sov og kunne fint drømme meg til orgasme.

Denne gangen har magen vært mye mer i mellom oss når det kommer til det seksuelle. Jeg har følt veldig på at magen har vært i veien og jeg tror det samme gjelder mannen min. I tillegg har jeg vært i dårligere form dette svangerskapet, så sexlivet har ikke tatt av slik det gjorde første gangen. Kanskje det ligger en forklaring i at datteren vår sover vegg i vegg med oss også? Men nå.. De siste to ukene har det skjedd noe med sexlysten igjen. Jeg går rundt og føler meg konstant kåt. Og det har ikke passet helt inn i dagliglivet vårt nå for tiden. Med sykdom, søvnmangel og ei krevende jente på to og et halvt år, har verken jeg eller mannen min lyst til stort annet enn å sove. Sex er ikke akkurat førsteprioritet... Men om mannen min skulle bli sur på meg hvis jeg hadde onanert noen ganger om dagen, så hadde han fått passet sitt påskrevet! Han burde pinadø vært glad på mine vegne og blitt tent av tanken på at jeg hadde økt sexlyst! Om så han ikke har overskudd til å ha sex flere ganger om dagen, betyr da vel ikke det at han ikke er bra nok for deg. Tullete samboer du har!

Du kan fortelle samboeren din at dette er et vanlig "problem" blant gravide og at mange medgravide gjør akkurat som deg. Vi drømmer om sex, vi onanerer oftere enn vanlig og vi kan ha en umettelig appetitt på akkurat sex. Han burde nyte tiden! For om ikke så lenge kan sexlysten være totalt blåst bort...

Skrevet

Du er ikke tilfeldigvis fra Alvdal?

Skrevet

Det var ikke snilt sagt 0629

Til deg over. Takk for svar, jo jeg er gravid er ca 18 uker på vei. Etter uke 14 startet dette og har vært slik siden. Jeg er veldig frustrert. Han er også redd for at han kan skade barnet osv når vi har sex. Har sagt til han at dette ikke er tilfellet, men det nytter lite.

Er bra å høre at andre også har opplevet dette. Er frustrert og oppgitt og føler at jeg må være nymfoman eller noe sånt. ER jo deilig med sex og det å være kåt er ikke noe galt, men føler dette har tatt totalt overhånd. Spesielt siden min samboer synes at jeg onanerer alt formye og vil ha sex hele tiden.

Skal be han lese innlegget ditt.

Hilsen

HI

Skrevet

Det å ha så stor sexdrift i svangerskapet er ikke alltid like lett! Er likedann her, jeg føleer jeg maser på samboeren, nermes trygler hver dag om det. Heldigvis har jeg en samboer som er forståelsesfull ovenfor dette! Klarer ikke forstå at din ikke kan se mer nøytralt på det, og ikke bare føre en "stakars meg" holdning!

Jeg har hatt det slik siden uke 11, og nå er det 3 uker igjen til fødselen (takk for det sieer jeg bare) føler meg som den nymfomanen. Samboeren min prøvde å holde tritt med meg i starten, sex morgen og kveld, og noen ganger en "sjappis" på dagen, men han ble rett og slett utslitt. Så go som han er (og noe pervers? hehe) så kjøpte han sexleker til meg og puttet dem i en kurv, leverte den til meg med et kort hvor det sto "herved fritar jeg meg fra multi sex hver dag", og etter det har vi roet ned til hver eller annenhver kveld, men kan se på han at det sliter han ut fortsatt.

Tror den mannen din bør lære at hormonene påvirker oss damer forskjellig, noen avstår fra all sexual handling hele svangerskapet, andre av oss får en ekstrem sex apetitt. Han må slutte å bare se seg selv og holde den negative "jeg er ikke bra nok" holdningen sin, for dette er nok like slitsomt for deg også vil jeg tro, er jo ikke lett for oss å se at våre kjære mister selvtro i slik situasjon, og det er jo ikke slik at vi absolutt VIL ha det slik, det er bare slik kroppen vår reagerer.

Skrevet

Helt enig med de som har svart over her.

Jeg hadde det og sånn i 2trimester av mitt 1 svangerskap, var kåt hele tiden. Ville ha sex døgnet rundt. Min daværende samboer stilte opp han og var storfornøyd. Problemet vårt kommer etter fødselen, da jeg ikke hadde lyst på sex i hele tatt. Skal ikke skylde på dette men det ble slutt når vår datter var 7 mnd.

Du må prate med din samboer HI, prøv å få han til å forstå at dette er hormoner o.l som du ikke kan styre selv. Kommunikasjon er nøkkelen.

Men det å være kåt konstant er jo ikke feil heller da :P ihvertfall i en periode

Lykke til med graviditet og sexlyst

Skrevet

Hadde det selv slik fra start til slutt. Måtte hjelpe meg selv 1-2 gng til dagen...MINST

Skrevet

Hvorfor forteller du ham at du onanerer?

Du har da ikke opplysningsplikt, og hvis min hadde vært så teit at han ble sur når jeg onanerte- selv om han ikke greide møte mitt behov-, så hadde jeg holdt klokelig kjeft om det hele.

Jeg hadde glatt sagt at neida, nå er det ikke så ille lenger, og heller kost med meg selv når han var borte/jeg var alene på do/i dusjen etc, så han ikke fikk vite om det.

Skrevet

Jeg klarer ikke skjule det for han. Jeg vil at vi skal fortelle alt til hverandre på godt og vondt. Det har aldri plaget han før at jeg onanerer, men han føler nå at det har tatt helt overhånd.

Skrevet

For guds skyld!!! GI NOE AV DEN LYSTEN TIL MEEEEG!!! Den mangler totalt og mannen min går vel snart fra meg :( men lykke til!

Skrevet

Jeg er og 18 uker og har det noenlunde likt men ikke så ekstremt kanskje. har vel orgasme minst en gang til dagen, ofte 2. Og kan komme selv for å så ha lyst på sex en time etter. Litt slitsomt, men litt morsomt og egentlig, og jeg vet at det kommer av graviditeten for det var akkurat likt sist

Skrevet

Oi, shitt, gi meg noe av din kåthet!!! HAHHHAA

Skrevet

Jeg er 8 uker på vei konstant kvalm og anti kåt som det går ann. Så gi meg noe kåthet :P

Skrevet

Jeg er en kvinne på 29, og er i sjette mnd. med min første.

Etter at jeg ble gravid så har sekslysten økt veldig akkurat som med HI. Har altid hatt veldig godt sexliv, med dette er en annen verden.......

Jeg er fortiden sykmeldt og går hjemme. Kåtheten er der så å si hele tiden. Onanerer gjerne 4--5 ganger om dagen før mannen min kommer hjem.

Noen som har lignende erfaringer?

Er dette normalt?

Skrevet

Har hørt om flere par (venner) der det nettopp har utartet seg slik. Forklaringen er kanskje fra naturens side? Tenker da på den «proppen» som skal ut i kvinnens kjede like for fødselen finner sted.

Ble faktisk anbefalt på svangerskapskurs å knulle en del for å få igang en normal fødsel. Så kanskje spiller naturen med delvis skjulte kort? Ikke helt sikker.

Skrevet

Haha jeg var akkorat lik MEN jeg var alene og hadde ingen mann! Gruuuusomt ja! Jeg onanerte 4-5 ganger om dagen jeg også! ;)

Skrevet

det er helt normalt å være kåt , når du er gravid.. det er pga økt blodtilførsel i skjeden.

jeg er 26 uker på vei å går rundt er små kåt hele tiden, kjenner bare hvordan lysten min er etter et godt samleie :P

har å snakket med mine venninner om dette og de sin graviditet, ¨å de opplevde det samme å enda mere en det jeg gjorde..

så dette er helt normalt

å min jordmor har sagt det er bare å samleie, så lenge det ikke gjør vondt å du får blødning etter samleie..

Å ha sex i svangerskapet er som en god treningsøkt så lenge du lytter til kroppen din..

men så har jeg et spørsmål til dere.. jeg hørte at masse sex under svangerskapet gir lettere fødsel..??? er det noen som vet det er sant??

Skrevet

Jeg kan forstå at HI ikke har det helt greit og at dette kan bli ett, men jeg misunner deg litt fordi når jeg er gravid er jeg aldri kåt, sukk!

Vet imidlertid hvordan det er å (nesten) alltid være det også. Men det virker nå som om det var i et annet liv for min del. Klarer nemlig ikke sex i svangerskapet. Rart at jeg liksom blir en helt annen da.... - Noen som erfarer det samme?

Skrevet

Utrolig stygt sagt! De barna der er ødelagte!! Og du vitser om det!!! Ta deg sammen!

Skrevet

Hi jeg har det akkurat som deg om det kan være noen trøst

Det mulig, jeg får ikke nok!

10 uker gravid, og alri opplevd maken!

stakkars mann er sliten og orker ikke mer...jeg vil mer og mer!!

fler som har opplevd det sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...