Gå til innhold

Ingen tvil, eg ville valgt Ullevål igjen og igjen.


kreps32

Anbefalte innlegg

dårlig omtale av Ullevål;hør her. Ullevål tar imot flest babyer i landet, dvs gjør man ting ofte blir man god på det man gjør. Er det noe feil med babyen, hjerte el noe anna har ullevål dei beste hjertesepeialistene i landet. Blir det prematur fødsel er det 5 min fra ullevål til Riksen der dei har dei beste folkene på dette feltet(utrolig bra på ullevål og). Så den dårlige omtalen går på at ullevål må ta imot for mange fødende. Og der er det alt for få jordmødre på jobb. Fordi dei må spare penger der som alle andre plasser. Derfor har jordmødrene sendt en bekymringsmelding på at det er uansvarlig med så få jordmødre på jobb. Dette er bra , for da blir det en granskning. Finner dei ut at det er uforsvarlig, MÅ ledelsen høre på dette og ansette flere folk.Så eg vil føde på Ullevål, har gjort det med første mann og med 2 mann og heldigvis fått plass igjen. Utrolig flinke jordmødre der som kan sitt fag!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde uten tvil valgt Ullevål igjen jeg og!! <3 Fantastisk flott opplevelse! :) Og husk, de rapporterte selv om problemer og fikk hjelp til å fikse det, tenk heller på alle de andre plassene som bare feier problemene under teppet?? :)

 

Ullevål har jeg absolutt INGENTING negativt å si om!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ingenting negativt å si om føden på Ullevål.

Skal føde der for andre gang til sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger Ullevål for tredje gang fordi jeg er så fornøyd med Nyfødt Intensiv avdeligen der. Mine barn trenger tydeligvis endel hjelp når de kommer ut og da er det godt å være i kompetente OG varme hender.

Avdelingen på Ullevål er mye større enn Riksen sin (Nordens største så vidt jeg vet), luftigere og de har flere innleggelser per år.

 

Vi er uansett veldig heldige som bor i Oslo-området siden vi kan plukke fritt fra øverste hylle! (om vi er tidlig nok ute da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er lov å være litt kritisk også? Skjønner dere vil føde der siden dere har hatt fine fødsler der før, men problemene der er jo den siste tiden. Tror mange blir skeptiske når den ene "skrekkhistorien" etter den andre avdekkes i media om dagen. Alle sykehus kan oppleve å gjøre feil eller at mange skal føde samtidig og ikke har kapasitet, men det har jo vært mye akkurat der i det siste. Tviler ikke på at de har flinke folk der, men noe må jo være galt et sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...